نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. اسفند 1395 - 19:55   |   کد مطلب: 21729
امام جمعه ملایر گفت: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب، تکلیف و مسئولیت ما در حمایت از انتفاضه فلسطین تا پیروزی نهایی در مقابل رژیم جعلی صهیونیسم، روشن، شفاف و صریح است.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایرنا حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود در اجلاسیه انتفاضه سوم فلسطین در تهران، تاکید کردند همه نسبت به قبله اول مسلمانان مکلف هستیم.
وی افزود: مردم فلسطین بیش از 60 سال مقابل جنایت های رژیم اسراییل، این غده سرطانی ایستاده اند و اجازه ندادند آنها به اهداف و نقشه های شوم خود دست پیدا کنند.
حجت الاسلام برقراری بیان کرد: ما نه تنها به مردم فلسطین بلکه نسبت به تمام مظلومان جهان مسئولیت داریم و فرموده های رهبر معظم انقلاب در این زمینه برای ما درس تربیت است.
وی ادامه داد: به طور قطع این مبارزه، مقاومت و حمایت از مردم فلسطین نتیجه بخش خواهد بود و در آینده ای نه چندان دور نتیجه این پیروزی را خواهیم دید.
خطیب جمعه ملایر همچنین به تذکرهای رهبر معظم انقلاب درباره وضعیت مردم خوزستان اشاره و اظهار کرد: مردم خوزستان مدتهاست که درگیر ریزگردها و به دنبال آن قطعی آب، برق و گاز هستند که طبق تاکیدات رهبری مسئولان باید برای رفع مشکلات آنان همت کنند.
حجت الاسلام برقراری افزود: رئیس جمهوری نیز در روزهای گذشته از نزدیک در جریان مشکلات و وضعیت مردم این استان قرار گرفت و قول پیگیری های لازم را در این راستا داد.
وی با اشاره به سفر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به استان همدان و شهرستان ملایر و اعلام حمایت تعدادی از دانشجویان از مردم خوزستان در این مراسم گفت: دکتر ابتکار بسیار محترمانه و در کمال ادب و آرامش پاسخ دانشجویان مومن و انقلابی را داد، اما برخی مسئولان شهرستان این حضور دانشجویان را برنتابیدند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار