نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. اسفند 1395 - 19:17   |   کد مطلب: 21694
عامل ایجاد مزاحمت اینترنتی در ملایر دستگیر شد

به گزارش ملایری‌ها سرهنگ پاسدار شعبان ترک‌نیا، در این رابطه افزود: در پی مراجعه فردی با هویت مشخص همراه با ارائه شکوائیه‌ای مبنی بر اینکه فردی در فضای مجازی برایش ایجاد مزاحمت کرده است، بلافاصله موضع از طریق پلیس فتا تحت اقدام جدی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: از آنجایی که امنیت روانی افراد و شهروندان در اولویت برنامه‌های کشف و پیشگیری از جرائم پلیس فتا قرار دارد، با انجام اقدامات فنی و تخصصی موثر و مستمر سرانجام فرد مورد نظر که اقدام به مزاحمت برای فرد شاکی کرده بود، شناسایی شد.

ترک‌نیا گفت: با هماهنگی مقام قضائی فرد مورد نظر احضار شد که به علت عدم حضور، طی یک عملیات غافلگیرانه با همکاری مقام قضائی توسط پلیس دستگیر شد و در بازجویی اولیه از متهم دستگیر شده، ابتدا وی این موضوع را منکر شد اما در مراحل بعدی و در بازجویی فنی به عمل آمده پس از رویارویی با ادله‌های انکارناپذیر رایانه‌ای توسط پلیس فتا، به ناچار و به بزه انتسابی اعتراف کرد و به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی شد. 

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اینکه پلیس فتا با تمام توان و امکانات فنی و تخصصی در خدمت تأمین امنیت روانی افراد و کاربران در فضای مجازی است، عنوان کرد: در صورت مواجهه با هرگونه پیامک مشکوک و تحریک‌آمیز موضوع را بلافاصله به پلیس اطلاع دهند و آگاه باشند که هرگونه مزاحمت و تهدید، انتشار اطلاعات محرمانه در شبکه‌های اجتماعی یا فضای مجازی غیرقانونی بوده و مرتکب از طریق مجریان قانون تحت پیگرد قرارخواهد گرفت.

 کشف حدود 8  کیلوگرم مواد مخدر تریاک از 3  سوداگر مرگ

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از کشف نزدیک به 8 کیلوگرم موادمخدر تریاک از یک دستگاه کامیونت و دستگیری 3 سوداگر مرگ در ملایر خبر داد، گفت: در راستای مبارزه جدی با پدیده شوم موادمخدر و سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی و کنترل نقاط از پیش تعیین شده، مأموران پلیس مبارزه با مخوادمخدر، یک دستگاه کامیونت را با یک نفر راننده و 2 نفر سرنشین متوقف متوقف کردند.

وی اظهار کرد: در بازرسی به عمل آمده از این خودرو 8 عدد بطری حاوی موادمخدر از نوع تریاک بود به وزن 7 کیلو و 890 گرم کشف شد که هر 3 نفر شامل راننده و سرنشینان دستگیر شدند و باند آنها نیز متلاشی و ضمن تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار