نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. اسفند 1395 - 8:00   |   کد مطلب: 21687
مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه ناحیه ملایر خبر داد
برگزاری اولین جشنواره ایده‌های برتر در ملایر
مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه ناحیه ملایر گفت: تاکنون بیش از 30 طرح را برای دریافت تسهیلات بلاعوض معرفی کرده‌ایم و طرح‌هایی که توجیه علمی داشته باشند تا سقف 5 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض دریافت می کنند.

به گزارش ملایری ها؛ حمیدرضا آقابیگی در جلسه جشنواره ایده‌های برتر با اشاره به جذب خوب افراد در کارگروه علمی و پژوهشی بسیج شهرستان ملایر اظهار داشت: همچنین تعدادی از متخصصان که در شهرستان ملایر حرفی برای گفتن دارند عضو افتخاری کارگروه علمی و پژوهشی بسیج شده اند.

وی با بیان اینکه توانسته‌ایم گام‌های مثبتی را در راستای اهداف کارگروه برداریم، افزود: با وجود مدت کوتاهی که از شروع فعالیت پایگاه علمی گذشته است حدود 500 نفر عضو افتخاری داریم و روز به روز به این تعداد افزوده می شود.

مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه ملایر یک شهر علمی و فرهنگی است، بیان کرد: خوشبختانه بستری در بسیج برای دوستان ایجاد شده تا بتوانیم در این بستر با کمک همه اعضا و مسئولان شهرستان که بسیجی‌وار به میدان آمده‌اند گام‌های مثبتی برداریم.

وی ادامه داد: همه دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی در سطح شهرستان ملایر دست ما را گرفته‌اند و این اتفاق خوب به همت همگی در حال رخ دادن است.

آقابیگی با اشاره به برنامه‌های اجرایی گفت: از جمله این برنامه‌ها برگزاری اولین جشنواره ایده‌های برتر شهرستان است که تمام اقشار جامعه می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و همه افراد نخبه اجازه ورود به این مسابقه را دارند.

وی با بیان اینکه این جشنواره 15 اسفند ماه برگزار می‌شود، یادآور شد: با مشورتی که با اعضا انجام گرفته است 10 روز را برای تبلیغات و آگاهی‌بخشی قرار داده‌ایم.

مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه ناحیه ملایر اظهار کرد: از یکم تا 10 اسفند بنرها در سطح شهر نصب می شود و از تمام ادارات و سازمان ها نیز خواسته شده تا فضاسازی لازم را انجام دهند تا در شهرستان ملایر یک فضای علمی داشته باشیم.

وی با بیان اهداف برگزاری این جشنواره گفت: هدف از برگزاری این جشنواره دور کردن یأس و ناامیدی از جامعه علمی شهرستان ملایر است، دانشجویان ما مدرک می گیرند و بی انگیزه هستند ما می خواهیم این فضا را در ملایر با حضور همه مسئولان و صاحب نظران دست در دست هم تغییر دهیم.

آقابیگی ابراز داشت: هر کس، هر ایده‌ای که در ذهن دارد و می تواند آن را بنویسد و راه اندازی کند، می تواند در این جشنواره از طریق سایت کانون بسیج جوانان بسیج طرح خود را ارائه دهد.

وی خاطرنشان کرد: متخصصین و اساتیدی از هر رشته از دانشگاه‌ها به عنوان داور و ارزیاب دعوت شده اند که طرح‌ها را بررسی می کنند تا برای شرکت در جشنواره معرفی شوند.

مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه ناحیه ملایر با اشاره به هماهنگی‌های لازم برای محل برگزاری جشنواره گفت: این جشنواره با رایزنی‌های انجام شده در سینما فرهنگیان ملایر برگزار می شود.

وی عنوان کرد: تاکنون بیش از 30 طرح را برای دریافت تسهیلات بلاعوض معرفی کرده‌ایم و طرح‌هایی که توجیه علمی داشته باشند تا سقف 5 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض دریافت می کنند.

آقابیگی با بیان اینکه امروز یک بستر خوب برای حمایت از نخبگان در شهرستان ملایر آماده است، تصریح کرد: طرح‌هایی که مبالغ بیشتری بخواهند برای داوری به دانشگاه بوعلی سینا معرفی می‌شوند و از صاحب طرح نیز برای دفاع از طرح خود دعوت می‌شود و اگر تایید شود مبلغ بیشتری تسهیلات بلاعوض دریافت می‌کند.

انتهای پیام/

 
 
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار