نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. بهمن 1395 - 9:30   |   کد مطلب: 21680
مدیر جهاد کشاورزی عنوان کرد؛
کشت گل محمدی در ۳۰ هکتار از اراضی ملایر
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملایر گفت: در راستای مدیریت آب و مقابله با بحران خشکسالی ۱۵ هکتار از اراضی این شهرستان به کشت گیاهان دارویی ازجمله آویشن، رازیانه، بادرنجبویه، کدو طبی و... اختصاص یافته است که با استقبال کارخانجات دارویی و عقد پیش قرارداد و کشت گیاهان دارویی با استقبال کشاورزان روبه‌رو شده است.

به گزارش ملایری‌ها غلامحسین تقوی با اعلام این خبر افزود: با توجه به شرایط کم‌آبی بخشی از اراضی این شهرستان به کشت گل محمدی اختصاص یافته که امیدوارم با استقبال کشاورزان کشت گل محمدی در ملایر افزایش یابد.

وی ادامه داد: همچنین ۳۵ هکتار از اراضی این شهرستان به کشت زعفران اختصاص یافته که بازدهی مطلوبی نیز در این شهرستان داشته است برای افزایش سطح زیر کشت زعفران امسال ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملایر خاطر نشان کرد: در راستای مدیریت آب و مقابله با بحران خشکسالی ۱۵ هکتار از اراضی این شهرستان به کشت گیاهان دارویی از جمله آویشن، رازیانه، بادرنجبویه، کدو طبی و... اختصاص یافته است که با استقبال کارخانجات دارویی و عقد پیش قرار داد، کشت گیاهان دارویی با استقبال کشاورزان روبه‌رو شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار