نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. بهمن 1395 - 16:46   |   کد مطلب: 21672
امام جمعه ملایر گفت: مطرح کردن این بحث جای تعجب است چرا که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بی نظیر بوده و مردم با امام و رهبر و نظام قهر نیستند و برای این نظام از جان و مالشان مایه گذشته اند.

ه گزارش ملایری‌ها؛حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر برقراری در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت: در روایات فراوانی به جایگاه حضرت فاطمه(س) اشاره شده و این بزرگوار را سرور تمام زنان از بدو خلقت تا آخر دنیا بیان کرده اند.
وی با تاکید بر بزرگداشت ایام فاطمیه بیان کرد: حضرت زهرا(س) حقی بزرگ بر گردن جامعه اسلامی داشته و همه مردم و مسئولین باید حرمت این ایام را حفظ کرده و مجالس  بزرگداشت حضرت را هر چه باشکوهتر  برپا کنند.
وی با اشاره دیدار مقام معظم رهبری با مردم تبریز بیان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار با تشکر از حضور چشمگیر مردم در 22 بهمن بیان کردند که این راهپیمایی سبب عزت مضاعف کشور شد.
وی گفت: علی رقم همه مشکلات مردم از اصل انقلاب خسته نشده و پشتیبان کشور هستند و همانگونه که رهبری بیان کردند این حضور مردم از عدم گله مندی مردم نیست.
حجت السلام برقراری بیان کرد: امروز گله مندی های فراوانی در زمینه های فرهنگی و  اقتصادی وجود داشته و ما درحال جنگ فرهنگی و اقتصادی با دشمن هستیم و همه باید ید واحد باشیم.
وی تاکید کرد: خواسته و نا خواسته نباید آب در آسیاب دشمن ریخته و هستتد کسانی از داخل که به دشمن گرا داده که ایران را تحریم کنند.
وی با تقدیر از مردم ملایر در رور 22 بهمن بیان کرد: این حضور سبب خنثی شدن نقشه های دشمنان شد و در این حال  باید گله مندی های مردم را هم شنید.
وی با اشاره به بارش های اخیر در شهرستان ملایر و مشکلات به وجود آمده بیان کرد: بارش های  اخیر که سبب قطعی آب و برق و تلفن شد  از صبر مردم و از اقدامات مسئولین که پای کار بوده تقدیر می شود.
امام جمعه ملایر تاکید کرد: مسئولین  زحمات زیادی در این مدت کشیده  اما باید پیش بینی ها و پیش گیری های لازم را انجام می داده و باید از قبل برنامه ریزی صورت می گرفت.
وی با تاکید بر تقویت مدیریت بحران بیان کرد: ما تجربه چهل سال داشته و  باید مدیریت بحران را تقویت کرده و دلیل اصلی  شکسته شدن دکل های  برق باید بررسی و  مشخص شده  و خاطیان توبیخ شوند.
امام جمعه ملایر  افزود: شکستن دکل ها با این  برف جای تعجب دارد و  مردم انتظار و حق دارند که دلایل این امر را بدانند.
وی با تقدیر  از مسئولیتی که شبانه روز تلاش کرده بیان کرد: مردم در این ماه باقی مانده از زمستان صرفه جویی در برف و آب و گاز را فراموش نکرده که در آینده دچار مشکل نشویم.
حجت الاسلام برقراری با اشاره مباحث مطرح شده درباره آشتی ملی بیان کرد: مطرح کردندن این بحث جای تعجب است چرا که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن  بی نظیر بوده و  مردم با امام و رهبر و نظام  قهر نیستند و برای این نظام از جان و مالشان مایه گذشته اند.
وی گفت: مردم با سران فتنه قهر بوده که در مقابل نظام سینه سپر کرده و اینها باید  از مردم عذر خواهی کرده و توبه کنند تا به دامن مردم بازگردند.
وی گفت: همانگونه که رهبری بیان کردند مردم با آن جریان و حرکتی که کف خیابان جوان بسیجی را کتک زدند قهر بوده و  این نشان میدهد که در این کشور بسیجی و  تفکر بسیجی ملاک اصلی است.
وی تاکید کرد: اگر کسی بر قداست بسیجی و تقکر بسیج توهین کند مردم با آن آشتی نمی کنند
امام جمعه ملایر با اشاره به حمایت های ترامپ از سران فتنه بیان کرد: چگونه است که  ترامپ که هنوز کابینه اش تکمیل نشده از آنان حمایت کرده و چه ارتباطی بین آمریکا و سران  فتنه است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار