پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

28. بهمن 1395 - 8:22   |   کد مطلب: 21656
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: بیش از 300 عکس از 78 عکاس برای مسابقه پاسخ تهدید ارسال شده که با داوری عکاسان برتر ملایر آثاربرتر مشخص شدند.

به گزارش ملایری‌ها ؛  «روز بیست و دوم بهمن مردم نشان می دهند که ملت ایران در مقابل تهدید چه موضعی می گیرد».
رهبر معظم انقلاب روز سه شنبه 19 بهمن ماه در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با بیان جمله فوق تأکید کردند که ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران از تهدید هیچ کسی هراسی ندارند.
این فرمایشات مقام معظم رهبری طراحی و اجرای مسابقه عکاسی «پاسخ تهدید» در ملایر به همت نشریه طلیعه امید و پایگاه خبری ملایری‌ها و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر را در پی داشت.
باوجود اینکه تبلیغات این مسابقه با موضوع ثبت تصاویر مردم ملایر از حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن و پاسخ به تهدیدات توخالی رئیس جمهور امریکا از صبح روز پنجشنبه 21 بهمن در فضای مجازی آغاز شد، مورد استقبال چشمگیر 78 نفر از مردم ملایر با ارسال بیش از 300 اثر قرار گرفت.
 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به استقبال خوب از مسابقه عکاسی «پاسخ تهدید» اظهار داشت: این مسابقه با ایده خبرنگاران رسانه‌های طلیعه امید و پایگاه خبری ملایری‌ها، با همکاری این اداره و با هدف انعکاس صحنه‌های خاص حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال برگزار شد.
غلامرضا جمالی زاده افزود: بیش از 300 عکس از 78 نفر برای این مسابقه ارسال‌شده و با توجه به اینکه از هر نفر یک اثر مورد پذیرش بود 78 عکس به بخش مسابقه راه یافتند.
وی گفت: عکس‌های این مسابقه بدون نام در اختیار پنج داور که از عکاسان و مدرسان انجمن سینمای جوان ملایر هستند قرار گرفت و تمامی عکس‌ها بررسی شدند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر  افزود: داوران این مسابقه آقایان محسن حسینی تبار، سید مصطفی میرشاهولد، قاسم نهاوندی، مجید طلا و منصور عبدلی بوده که عکس‌ها را با توجه به موضوع مسابقه مورد ارزیابی قرار دادند.
جمالی‌زاده افزود: داوران با بررسی دقیق تک‌تک عکس‌ها و توجه به موضوعات تهدید، پاسخ ایرانیان و مبارزه با آمریکا عکس‌های برتر این مسابقه را انتخاب کردند.
وی گفت: در پایان داوری به ترتیب سه عکس شماره 41 اثر آقای امیرعباس امیری، شماره 61 اثر آقای محمد زمانی و شماره 4 اثر خانم زهرا کتابی به‌عنوان آثار برتر انتخاب شدند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر افزود: هیئت‌داوران همچنین عکس‌های شماره 6 ، ۵۷،۲۴،۴۰،۲۵،۴۳ و ۵ آثار آقایان و خانم ها عرفان سلطانی،  مژگان ورمزیار، علی فراهانی، محدثه دشتی،  مریم گودرزی،  جواد عزیزی و داود کتابی را به همراه سه اثر فوق به‌عنوان ده عکس برتر مسابقه معرفی کردند.
جمالی‌زاده با اشاره به فرصت بسیار اندکی که از زمان طرح مسابقه یعنی از عصر روز چهارشنبه 20 بهمن و پس از سخنان مقام معظم رهبری تا زمان تبلیغات وجود داشت، گفت: سعی کردیم در این مسابقه از ظرفیت فضای مجازی برای اطلاع‌رسانی به عموم همشهریان استفاده کنیم که استقبال 78 عکاس در این فاصله زمانی محدود تبلیغات، بسیار ارزنده بود.
گفتنی است؛ جوایز نفرات اول تا سوم این مسابقه به ترتیب کارت هدیه‌ یک میلیون ریالی، 700 هزار ریالی و 500 هزار ریالی بوده، 10 اثر برتر ارسالی از اشتراک یکساله نشریه طلیعه امید برخوردار شده و 30 اثر برتر نیز در نمایشگاهی به معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار