نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. بهمن 1395 - 8:16   |   کد مطلب: 21655
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت با ملاحظاتی که خودش داشته یارانه ثروتمندان را حذف نکرده است، در حالی که مکلف به حذف یارانه پردرآمدها بوده است و این موضوع خلاف قانون است و دولت یازدهم از این قبیل اقدامات بسیار دارد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار ملایری ها اظهار داشت: : در برنامه ارائه شده از سوی دولت در برنامه ششم توسعه افزایش یارانه نداریم و تنها از محل درآمد یارانه ها قرار است به ازای هر خانواره مددجوی کمیته امداد یا بهزیستی علاوه به نسبت تعداد افراد خانواده هزینه ای بین 180 تا 200 هزار تومان پرداخت شود.
وی اظهار کرد: این بدان معنا است که نه تنها به ازای هر نفر در این خانواده ها همان یارانه 45 هزارتومانی واریز می شود بلکه به ازای هر خانوار هم مبلغی دیگر پرداخت خواهد شد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود:در مجموع طیق مصوبه برنامه ششم توسعه قرار بر آن شد به هر خانوار از دو میلیون و 200 هزار مددجوی کمیته امداد و بهزیستی 20 درصد حداقل حقوق کارگران پرداخت شود و هر سال هم به نسبت که حقوق افزایش حقوق کارگران افزایش پیدا می کند.
حاجی‌دلیگانی همچنین به عدم حذف یارانه افراد پردرآمد و به اصلاح ثروتمندان از سوی دولت اشاره کرد و گفت: دولت با ملاحظاتی که خودش داشته یارانه ثروتمندان را حذف نکرده است، در حالی که مکلف به حذف یارانه پردرآمدها بوده است و این موضوع خلاف قانون است و دولت یازدهم از این قبیل اقدامات بسیار دارد.
وی از مراجعه مکرر تعداد قابل توجهی از روستاییان حوزه انتخابیه خود برای عدم دریافت یارانه اشاره کرد و افزود: بارها شده که با پیگیری های صورت گرفته عمده یارانه بسیاری از روستاییانی که یا یارانه دریافت نمی کرده اند یا قطع شده، مجدد یارانه یشان واریز شده است.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار