پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

26. بهمن 1395 - 20:03   |   کد مطلب: 21643
فرماندار ملایر با عذرخواهي از شهروندان ملايري در ايجاد مشکل قطعي برق بيان کرد: کار ضربتي، انقلابي و جهادي از سوي تمامي همکاران ما در اداره برق شهرستان، شرکت توزيع استان و مديريت بحران صورت گرفت که اميدواريم با تلاش هاي مستمر آنها اين مشکل تا 24 ساعت آینده رفع شود.

به گزارش ملایری ها؛ عبدالعظيم رضايي در دومين روز حضور ميداني خود در عمليات رفع نقص از سيستم برق رساني شهرستان اظهار داشت: به دنبال مجموعه اي بي نظير از بارش سنگين برف، تند باد، کولاک و رعد و برق، يکي از دکل هاي انتقال برق پست 63 کيلو ولت شهيد صفي خاني، به دليل ورود فشار بيش از حد برف و تند باد، دچار سقوط شد و به دنبال خود، چهار دکل ديگر را نيز ساقط و موجب ايجاد اختلال در توزيع نيروي برق شهرستان گرديد.

رضايي افزود: آنچه در خط انتقال پست 63 کيلو ولت و چندين نقطه ديگر حادث شد، متاسفانه قطعي برق 80 درصد مشترکين را به دنبال داشت و موجب تشکيل ستاد مديريت بحران برق در شهرستان و بسيج سي اکيپ فني از شهرستان، استان و شهرها و استانهاي مجاور جهت شروع عمليات رفع نقص گرديد.

وي بيان کرد: اين دکل ها هنوز مشکل جدي دارند و اگر مي خواستيم برق اصلي را از همين نقطه تامين کنيم، نيازمند زمان زيادي بود و مشکلات عديده اي در تامين مايحتاج عمومي همچون کشتارگاه ها، تامين آب شرب و نانوايي ها را به همراه داشت.

رضايي با بيان اينکه از ابتداي صبح ديروز تهميدات لازم با تلاش ستاد مديريت بحران انديشيده شده، افزود: اولويت اصلي ما تامين برق شهرستان بود که تلاش هاي مجدانه شرکت توزيع نيروي برق شهرستان و استان جاي تشکر دارد.

وي اظهار کرد: با تلاش هاي نيروها و ماموران فني برق، شب گذشته بيش از 80 درصد برق شهر تامين شد و مشکلي در زمينه تامين آب و نان و همه مسايلي که مردم نگران آنها بودند، نداشتيم.

فرماندار ويژه ملاير بيان کرد: هم اکنون در برخي نقاط همچنان قطعي برق داريم و مکانهايي که قابل مشاهده بود رفع نقص شد و بسياري از نقاط هم که کور بود، آنها هم شناسايي شده و سطح شهر چند نقطه ديگر باقي مانده که بزودي رفع مشکل مي شوند.

رضايي افزود: بسياري از روستاهاي ما نيز مشکل قطع برق دارند که بيشتر اکيپ ها بر حسب اولويت در حال انجام کار هستند.

وي در خصوص سقوط دکل برق در ملاير گفت: با توجه به اينکه ريزش برف سنگين با اين حجم و شدت در ملاير يک اتفاق غير منتظره بود، اما سقوط دکل برق حتما داراي نواقص فني در گذشته بوده يا اينکه در نظارت بر پيمانکارها کوتاهي شده و واژگوني دکل و شکستن تيرهاي سيماني با اين حجم برف فشار سنگيني بود که يک جا وارد شد.

رضايي با عذرخواهي از شهروندان ملايري در ايجاد مشکل قطعي برق بيان کرد: کار ضربتي، انقلابي و جهادي از سوي تمامي همکاران ما در اداره برق شهرستان، شرکت توزيع استان و مديريت بحران صورت گرفت که اميدواريم با تلاش هاي مستمر آنها اين مشکل تا پايان امروز رفع شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار