نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. بهمن 1395 - 20:21   |   کد مطلب: 21616
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: به مناسبت یوم الله 22 بهمن و با توجه به سخنان اخیر مقام معظم رهبری مسابقه عکاسی "پاسخ تهدید" در ملایر برگزار می شود.

غلامرضا جمالی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری مسابقه عکاسی "پاسخ تهدید" در ملایر اظهار داشت: با توجه به سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره گزافه گویی های رئیس جمهور آمریکا مسابقه عکاسی "پاسخ به تهدید" برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقه عکاسی توسط نشریه طلیعه امید ملایر و پایگاه خبری ملایری‌ها و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر برگزار می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید کردند مردم ایران در روز 22 بهمن پاسخ تهدید رئیس جمهور آمریکا را می‌دهند و این پیام رهبری موضوع اصلی این مسابقه است.
جمالی زاده خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در این‌ مسابقه میتوانند عکسهای خود از صحنه های خاص حضور مردم فهیم ملایر در راهپیمایی ۲۲ بهمن را ثبت و از طریق تلگرام به آی دی @pasokhe_tahdid ارسال کنند.

وی با اشاره به جوائز این مسابقه بیان کرد: به سه نفر برتر این مسابقه جوائز نقدی اهدا شده و اثرهای برتر در نشریه طلیعه امید به چاپ می رسند و 50 اثر این مسابقه  نیز طی نمایشگاهی در معرض  دید عموم قرار می گیرند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار