فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

19. بهمن 1395 - 19:29   |   کد مطلب: 21586
همزمان با هشتمین روز از دهه فجر انجام شد
بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 11 طرح عمرانی در ملایر
همزمان با هشتمین روز از ایام دهه فجر 11 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 165 میلیارد و 418 میلیون ریال در ملایر بهره برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایرنا معاون امور عمرانی استانداری همدان روز سه شنبه در آیین بهره برداری از طرح هادی روستای دهنو آورزمان بخش سامن ملایر اظهار کرد: انقلاب اسلامی با رهبری آگاهانه معمار کبیر انقلاب، رهبر معظم انقلاب و اراده پولادین ملت ایران در همه عرصه ها موفق و پیروز بوده است.
محمودرضا عراقی با بیان اینکه مردم ایران همواره در عرصه های پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و تحریم ها در راستای منویات رهبری و چارچوب نظاl حرکت کردند، افزود: همدلی، همزبانی و وحدت رمز پیروزی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در تمامی عرصه ها است.
وی بیان کرد: باوجود مشکلات اقتصادی و تنگناهای مالی مهمترین هدف و اولویت دولت تدبیر و امید محرومیت زدایی از روستاها و مناطق محروم است، به گونه ای که امروز ارایه خدمت به مناطق محروم بیشتر از مناطق برخوردار است.
وی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را یکی از نهادهای اثرگذار در خدمت رسانی به روستاها عنوان کرد و گفت: عمران و آبادانی در روستاها و ارایه خدمات به مردم روستا با تلاش های این نهاد انقلابی، مصداق اقتصاد مقاومتی است.
عراقی با اشاره به وجود شرایط مطلوب در کشور و قوت گرفتن خدمت رسانی به روستاها از سوی دولت یازدهم افزود: در حال حاضر هماهنگی خوبی بین دولت و مجلس وجود دارد و تنها اولویت دولت خدمت به مردم همراه با تعامل و دوری از تنش ها است.
وی تاکید کرد: تا زمانیکه همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولان وجود دارد، تمام نقشه های دشمنان بی اثر است.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز وظیفه بنیاد مسکن به عنوان یک نهاد انقلابی را عمران و آبادانی روستاها برشمرد و گفت: مبنای نظام جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب خدمت به مردم و توجه به اقشار ضعیف و مناطق محروم بوده است.
محمد کاظمی با بیان اینکه خدمات دولت ها پس از پیروزی انقلاب با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، بیان کرد: روستاها قبل از پیروزی انقلاب در اوج محرومیت بودند و مردم در شرایط بسیار سختی زندگی می کردند.
وی ادامه داد: امروز پس از گذشته 38 سال از عمر شکوهمند انقلاب در راس نظام جمهوری اسلامی به واسطه وجود فقیهی عالم و آگاه همچون رهبر معظم انقلاب، کشور ایران در اوج امنیت و آرامش است که باید این نعمت را قدر بدانیم.
کاظمی با اشاره به پتانسیل روستای دهنو آورزمان در تولید مبل و منبت گفت: تلاش ما بر این است که بتوانیم با ثبت ملایر به عنوان شهر جهانی و ملی مبل و منبت، این صنعت و هنر ارزشمند را به خوبی عرضه کنیم.
دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس دهم نیز با بیان اینکه ایران به برکت خون شهدا و هدایت های رهبر معظم انقلاب امن ترین کشور است، گفت: مسئولان ما امروز نهایت امانت داری را دارند.
حجت الاسلام آزادی خواه ابراز کرد: ما نیز تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با وجود همه موانع به دولت در انجام وظایفش کمک کنیم.
وی با اشاره به ویژه بودن روستای دهنو آورزمان در ایجاد اشتغال افزود: حرفه اصلی مردم این روستا مبل و منبت است و نبود حتی یک جوان بیکار در این روستا، مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است.
در هشتمین روز از دهه فجر طرح هادی و بهسازی روستای دهنو آورزمان با اعتبار چهار میلیارد ریال به طول مسیر 2 هزارو 600 متر و پنج هزار متر جدولگذاری مورد بهره برداری قرار گرفت.
همچنین به طور همزمان طرح هادی و بهسازی روستاهای بلرتو و بهاره و واگذاری 315 واحد مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر 142 میلیارد و 118 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
شروع عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب خیابان شهید رجایی ملایر و همزمان آغاز عملیات اجرایی حفاری چاه آب شرب و افتتاح چاه آب شرب شهر ملایر با اعتبار 17 میلیارد و 300 میلیون ریال از دیگر طرح ها در هشتمین روز از دهه فجر در این شهرستان بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار