نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. بهمن 1395 - 20:09   |   کد مطلب: 21582
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از نیروهای بومیبرای مدیریت بخش های مختلف شهرستان از درخواست های مهم از مسئولین استانی است.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه در آیین بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی شهید مدافع حرم حیدر ابراهیم‌خانی دانشگاه پیام نور ملایر  با اشاره به مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه ملایر اظهار داشت: برای توسعه شهرستان ملایر باید مبانی مشخصی برای توسعه در نظر گرفته‌شده که در همین راستا صنایع‌دستی باید به‌صورت ویژه‌ای دیده شود.

وی گفت: در تمامی کارخانه‌های و شرکت‌های ملایر درمجموع 5 هزار و 300نفر مشغول به کار بوده اما آمار شاغلین در حوزه مبل و منبت 7 هزار نفر است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی کشاورزی را یکی دیگر از مبانی پیشرفت ملایر دانست و بیان کرد: با ایجاد امکانات و توسعه صنایع تبدیلی می‌توان رونق‌های اقتصادی فراوانی در حوزه کشاورزی ایجاد کرد.

وی گفت: با توجه به وقفی بودن 63 درصد از شهرستان ملایر با کاربری مشخص وقف نیز یکی دیگر از مبانی توسعه هرستان است و یا این توجه به وقف، صنایع‌دستی و کشاورزی می‌توان شهرستان را متحول کرد.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه وجود جوانان سرشار از استعداد  در حوزه‌های مختلف را از مزیت‌های مهم شهرستان عنوان کرد و گفت:   استفاده از نیروهای بومی از درخواست‌های مهم از مسئولین استانی است.

وی وجود دانشگاه‌های متعدد و فضای علمی سرشار در شهرستان را یکی دیگر از مبانی رونق دانست و بیان کرد: وجود پنج حوزه علمیه مستقل در رشته‌های تخصصی، پژوهشکده انگور، و دانشکده پزشکی زمینه‌های توسعه هر چه بیشتر شهرستان ملایر است.

محمدکاظمی نیز در این آیین با وحدت و همدلی را یکی از ارکان اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: این وحدت و همدلی مردم سبب خنثی شدن تمامی نقشه‌های دشمنان پس از پیروی انقلاب از جنگ تحمیلی گرفته‌شده تا تحریم‌های ظالمانه علیه ایران شد.

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت و همدلی مسئولین ملایر حول محور امام‌جمعه را از مهم‌ترین دلایل موفقیت‌های شهرستان ملایر عنوان کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما