نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. بهمن 1395 - 15:39   |   کد مطلب: 21579
استاندار همدان گفت: 291 پروژه بهداشتی و درمانی بااعتبار 105 میلیارد تومان در استان اجرا می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمدناصر نیکبخت در حاشیه افتتاح  سالن آمفی‌تئاتر شهید ابراهیم‌خانی دانشگاه پیام نور  با اشاره خدمات نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: اگر بخواهیم درباره خدمات نظام صحبت کرده یک روز هم کم است.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی فرهنگ، استقلال، آزادی، خودباوری ، خدمتگزاری شایسته، حفظ دین و کیان، عمل به دستورات الهی، دفاع جانانه از مرزوبوم و حدود کشور و دفاع از مرزهای معنوی کشور به مردم هدیه داد.

استاندار همدان افزود: پیشرفت در زمینه‌های علمی، تحقیق ، اندیشه و پژوهش و قدم برداشتن پا به‌پای کشورهای قدرتمند دنیا که روزی تحقق آن را  باور نداشته که نمی‌توان به آن‌ها دست‌یافت نظام جمهوری اسلامی این خودباوری را به مردم داد.

وی خودباوری، همدلی، وحدت و گوش‌به‌فرمان سخنان ولی امر و بنیان‌گذار کبیر انقلاب را از مهم‌ترین دلایل پیروزی انقلاب بیان کرد و گفت: مردم ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس نیز با همین وحدت اجازه تصرف یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دشمنان ندادند.

نیکبخت گفت: همه مردم در پیروزی انقلاب سهیم بوده و نمی‌توان آن را به گروه خاصی تعلق داد و مردم با وحدت استکبار را از کشور بیرون کرده و استقلال را وارد کشور کردند.

وی با اشاره به دستاوردهای برجام بیان کرد: برجام با پشتیبانی‌های مردم و هدایت‌های مقام معظم رهبری و تیم مذاکره‌کننده که برای پرچم و نظام مذاکره کردند به‌دست‌آمده و توانستد با شش کشور بزرگ در پای میز مذاکره پیروز شده و از حق ایران به خوب دفاع کردند.

استاندار همدان با اشاره به اعتراف صهیونیسم‌ها و سعودی‌ها به ضرر آمریکا در برجام بیان کرد: ترامپ نیز علیه برجام موضع گرفته و آن را ابلهانه دانسته است و این در صورتی است که ما آن را برد برد دانسته و کسی نمی‌تواند این قرارداد بین‌المللی را نقص کند.

وی گفت: این توفیقات مربوط به دولت نبوده و این‌ها همه توفیقات نظام است که  رشادت‌های مردم و شهدای ایران ر دوران دفاع مقدس و پس‌ازآن آمریکا را پای میز مذاکرات کشاند.

نیکبخت امنیت امروز را یکی دیگر از توفیقات نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز ایران به امن‌ترین نقطه جهان تبدیل‌شده است و این در حالی است که کشورهای پیرامون در ناامنی قرار داشته و حتی کشورهای آمریکا و کشورهای اروپایی از این آشوب‌ها درمان نیستند.

وی لطمه به ایران را آرزوهای گروه‌های تروریستی عنوان کرد و گفت: ایران اسلامی به برکت نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه، بسیج و نیروهای اطلاعات با آرامش خاطر کار توسعه خود را انجام می‌دهد و امروز مذاکره‌ای در آسیا بدون حضور ایران انجام نمی‌شود.

استاندار ملایر را به‌عنوان جغرافیا و سرزمین معنوی و فرهنگی دانست و بیان کرد: ملایر باوجود افراد و نیروهای انسانی شایسته، 11 واحد دانشگاهی و 18 هزار دانشجو از شهرهای فرهنگی مطرح است.

وی با اشاره به توجه دولت به امور دانشگاهی، فرهنگی و علمی بیان کرد: دانشجویان ایران پس از انقلاب 25 برابر شده و دولت تدبیر و امید نیز به گسترش مسائل علمی توجه خاصی دارد.

نیکبخت نیروی انسانی را مهم‌ترین سرمایه هر کشوری دانست و بیان کرد: همه دانشگاه‌ها در کشور باید ارتقا پیداکرده و مسئله مهم تربیت نیروی کارآمد و درک واقعی از رشته خود است.

وی با اشاره به اجرای 105 میلیارد توان پروژه بهداشتی درمانی در استان همدان بیان کرد: این پروژه‌ها خراج از تمامی پروژه‌های عمرانی بوده که با این اعتبار 291 پروژه در استان اجرا ین شود.

استاندار همدان با اشاره به سهم ملایر از این تعداد پروژه‌های بیان کرد: سهم ملایر از میزان اعتبار پروژه‌های بهداشتی درمانی 33 میلیارد بوده که یک‌سوم کل بودجه استان است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما