نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. بهمن 1395 - 7:14   |   کد مطلب: 21563
سرمربی تیم کاراته ملایر خبر داد
درخشش کاراته‌کاران ملایر در مسابقات غرب کشور
سرمربی تیم کاراته شهید عزیزی ملایر گفت: کاراته کاران ملایری در مسابقات کاراته غرب کشور خوش درخشیده و موفق به کسب 12 مدال رنگارنگ شدند.

احمد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری مسابقات کاراته غرب کشور جام دهه فجر در کبودرآهنگ اظهار داشت: این مسابقات با حضور 220 کاراته کا در غالب 16تیم برگزار در رده‌های خردسالان، نونهالان ، نوجوانان و جوانان برگزار شد.

وی با اشاره به برگزار این مسابقات در دو رشته کاتا و کومیته  افزود: تیم کاراته شهید عزیزی ملایر در این مسابقات خوش درخشیده و موفق به کسب 6 مال طلا، سه نقره و سه مدال برنز شد.

سرمربی تیم کاراته شهید عزیزی ملایر با اشاره به مدال‌آوران تیم ملایر در رشته کومیته این مسابقات بیان کرد: امیرحسین سلیمانی و امیرعباس غفاری مدال طلا و متین آقا بیگی مدال نقره رده سنی نونهالان این مسابقات را به دست آوردند.

وی افزود: در رده سنی نوجوانان ارژنگ رضایی، مهدی پور طاهری و یاسین زنگنه  مدال طلا و سینا جباری مدال برنز این مسابقات را کسب کردند.

حیدری با اشاره به نتایج رده جوانان مسابقات کاراته غرب کشو بیان کرد:  امیر ملکی و محمدمهدی رحیمی مدال نقره و علی‌محمد زندپور و امیر صفدری مدال برنز این رده را کسب کردند.

وی گفت: در رشته کاتا نیز بهمن سایه وند موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار