نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. بهمن 1395 - 12:48   |   کد مطلب: 21539
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: دو گروه هنری ملایر در نوزدهمین جشنواره موسیقی سنتی فجر استان همدان خوش درخشیده و رتبه های برتر جشنواره را به دست آورند.

غلامرضا جمالی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری نوزدهمین جشنواره موسیقی سنتی فجر استان همدان اظهار داشت: این دوره از جشنواره  با حضور هفت گروه موسیقی 47   در مجتمع شهید آوینی همدان برگزار شد.

وی افزود:  با معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره موسیقی سنتی فجر استان همدان، هنرمندان دو گروه همراز و بیداد از شهرستان ملایر در این جشنواره خوش درخشیدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: با اعلام نظر هیئت‌داوران متشکل از استاد کیخسرو پور نادری، دکتر هومان اسعدی و مهدی آذر سینا، گروه‌های موسیقی «همراز»، رتبه اول را به‌صورت مشترک کسب کرد.

وی افزود:  گروه موسیقی «بیداد» دیگر گروه هنری ملایر در این جشنواره نیز موفق شد رتبه سوم را به خود اختصاص دهد.

جمالی زاده با اشاره به درخشش هنرمندان تک‌نواز ملایری در این جشنواره بیان کرد: دیگر هنرمندان ملایری در بخش‌های انفرادی و تک‌نوازی سه رتبه برتر را کسب کردند.

وی افزود: سجاد خدادادی در تک‌نوازی نی رتبه سوم، جواد علیمرادی رتبه سوم آواز و در بخش سنتور نیز مهدی میرزایی می آبادی رتبه دوم را کسب نمودند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار