نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. بهمن 1395 - 12:36   |   کد مطلب: 21538
بخشدار جوکار گفت: هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر 32 پروژه بااعتبار 72 میلیارد و 319 میلیون ریال در بخش جوکار افتتاح می‌شود.

علی ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های بخش جوار در ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت:هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر 32 پروژه بااعتبار 72 میلیارد و 319 میلیون ریال در بخش جوکار افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌هایی که در این ایام افتتاح و کلنگ زنی می‌شوند بیان کرد: اجرای طرح بهسازی روستاها، جدول‌گذاری ، کلنگ زنی خانه‌های بهداشت،افتتاح  دو ساختمان دهیاری و افتتاح پارک کودک در روستای علی‌آباد از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر در بخش جوکار است.

بخشدار جوکار با اشاره به حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در بخش جوکار بیان کرد: هم‌زمان با ششمین روز از ایام دهه فجر بر برنامه‌های افتتاح پروژه‌های بخش جوکار با حضور محمدابراهیم الهی تبار معاون استاندار همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این روز یک واحد مسکونی کمیته امداد در بخش جوکار و هم‌زمان با 74 واحد دیگر در شهرستان ملایر افتتاح می‌شود.

ترابی افزود: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید داخلی نیز در روز یکشنبه 17 بهمن‌ماه یک واحد کارخانه ریسندگی در روستای حین آباد شاملو افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشن انقلاب در روستاها و شهرهای مختلف جوکار بیان کرد: چهار جشن ویژه انقلاب نیز در مدرسه پروین اعتصامی، مسجد جامع ازندریان، مسجد جامع علی‌آباد و شهر جوکار برگزار می‌شود.

بخشدار جوکار با اشاره به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در چهار نقطه از بخش جوکار بیان کرد: مردم این بخش بار دیگر در روز 22 بهمن با حضور گسترده در راهپیمایی این روز همبستگی خود را با جمهوری اسلامی بیان کی کنند.

وی افزود: راهپیمایی روز 22 بهمن در شهرهای ازندریان و جوکار و دو روستای کمری و علی‌آباد باشکوه‌تر از همیشه برگزار می‌شود.

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار