نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. بهمن 1395 - 9:18   |   کد مطلب: 21518
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر 169 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 803 میلیارد و 350 میلیون ریال بهره برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایرنا عبدالعظیم رضایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از این تعداد 114 طرح عمرانی با اعتبار 558 میلیارد و 180 میلیون ریال بهره برداری و عملیات اجرایی 55 طرح با 250 میلیارد ریال اعتبار آغاز می شود.
وی افزود: در مجموع برای اجرای تمامی طرح های عمرانی، اقتصادی و تولیدی، زمینه اشتغال برای سه هزار و 863 نفر فراهم شد که از این تعداد، 134 شغل به صورت پایدار و ثابت است.
وی بیان کرد: در سومین روز از ایام دهه فجر در 14 بهمن ماه میزبان استاندار همدان هستیم که 364 میلیارد و 666 میلیون ریال طرح عمرانی و اقتصادی در این روز بهره برداری می رسد.
رضایی حضور در بام ملایر و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام، بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح میدان انقلاب ملایر، آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از چندین طرح عمرانی شهرداری ملایر و 50 طرح شبکه بهداشت و درمان و دیدار مردمی را از جمله برنامه های سفر یکروزه استاندار همدان به ملایر برشمرد.
وی ادامه داد: در پنجمین روز از دهه فجر نیز با حضور معاون امور عمرانی استاندار همدان، 315 واحد مسکن روستایی به متقاضیان واگذار و عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب شهری ملایر آغاز می شود.
رضایی بهره برداری از چندین طرح عمرانی در بیمارستان غرضی ملایر با اعتبار 270 میلیارد ریال، واگذاری 75 واحد مسکونی کمیته امداد، بهره برداری از 15 طرح جهاد کشاورزی، چندین طرح بهسازی روستایی و برق رسانی را از مهمترین طرح های قابل بهره برداری در دهه فجر امسال عنوان کرد.
وی همچنین تلاش برای راه اندازی طرح های صنعتی و ایجاد اشتغال را از اولویت های مهم برشمرد و گفت: با پیگیری های مستمر و حمایت دولت تدبیر و امید، کارخانه فولاد جعفری به عنوان بزرگترین واحد صنعتی این شهرستان به چرخه تولید باز می گردد.
فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: در این رابطه بهره برداری از شرکت نورد شهرک خصوصی فولاد ملایر در چشمه علی محمد آماده بهره برداری است و بنا داریم که در صورت امکان در دهه فجر با حضور یکی از مسئولان کشوری با شروع مجدد تولید، این واحد صنعتی به چرخه صنعت بازگردد.
رضایی با تاکید بر اینکه دستاوردهای دولت و نظام باید واقع بینانه و با اعتقاد کامل در دهه فجر بازگو شود، اظهار کرد: ایام دهه فجر فرصت بسیار مغتنمی است که ارزش ها و دستاوردهای انقلاب و نظام بازگو و برنامه های این دهه با شکوه هر چه بیشتر برگزار شود.
وی نقش مدیران دستگاه های اجرایی و اصحاب رسانه مبنی بر بیان دستاوردهای دولت در چند سال گذشته را بسیار مهم برشمرد و گفت: هر گونه اقدام مثبتی که طی چند سال گذشته با تدبیر و توان خاصی که دولتمردان از خود نشان دادند، باید عنوان شود و اگر غیر از این باشد، به وظیفه اخلاقی و حرفه ای خود عمل نکرده ایم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار