نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. بهمن 1395 - 9:17   |   کد مطلب: 21517
بخشدار سامن از افتتاح و کلنگ‌زنی 44 پروژه عمرانی و طرح تولیدی در طول دهه مبارک فجر به همت مسئولین با بیش از 7 میلیارد و 400 میلیون تومان در سطح این بخش خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها علی کولیوند در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با اشاره بمصطفی عبدالملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: از این تعداد پروژه، 13 طرح با اعتبار3 میلیارد و450 میلیون تومان کلنگ‌زنی خواهد شد و 31 مورد با اعتبار 3 میلیارد و 950 میلیون تومان با پیشرفت فیزیکی 100 درصدی به بهره‌برداری می‌رسد.

بخشدار سامن با اشاره به کلنگ‌زنی 13 پروژه عمرانی در طول ایام الله دهه فجر، ادامه داد: 9 خانه بهداشت در 9 روستای این بخش هرکدام با اعتبار 92 میلیون تومان و 4 درمانگاه و مرکز جامع خدمات و سلامت شهری و روستایی کلنگ‌زنی می‌شود.

عبدالملکی یادآورشد: به برکت این ایام، عملیات اجرایی درمانگاه سامن با 800 میلیون تومان، درمانگاه  کهکدان با 600 میلیون تومان، درمانگاه انوج با 580 میلیون تومان و درمانگاه آورزمان با 650 میلیون تومان آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: 10 پروژه قابل افتتاح در دهه فجر مربوط به شهرداری سامن است که شامل آسفالت و بهسازی معابر، محوطه سازی پارک پیاده روسازی بوده و 15 پروژه نیز به همت دهیاری‌ها شامل جابجایی شبکه برق‌رسانی، جدول‌گذاری، زیر سازی و آسفالت معابر روستایی، به بهره‌برداری خواهد رسید.

عبدالملکی از افتتاح 5 پروژه جهاد کشاورزی شامل طرح‌های پرورش گوساله پرواری، پرورش ماهی سردآبی، لایروبی قنات و کانال کشاورزی و تولید و بسته بندی شوریجات در شهرک صنعتی سامن خبرداد.

بخشدار سامن گفت: به همت بنیاد مسکن ملایر 3 پروژه شامل بهسازی روستاهای دهنوی آورزمان، بلرتو و بهاره به بهره برداری می رسد، همچنین توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یک پروژه روکش آسفالت، افتتاح خواهد شد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار