نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. بهمن 1395 - 9:03   |   کد مطلب: 21513
مدیر مؤسسه قرآنی ملایر عنوان کرد: مؤسسه قرآن و عترت ستاره‌های یاسین ملایر طرح «حفظ سوره مبارکه فجر» را به‌مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و زیر نظر روابط عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در ملایر اجرا می‌کند.

به گزارش ملایری ها؛ زهره ترکاشوند، مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت «ستاره‌های یاسین» ملایر در گفت‌و‌گو با ایکنا، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب برنامه های متنوعی در این موسسه برگزار می‌شود.
وی افزود: برگزاری مسابقه روزنامه دیواری با موضوع امام، انقلاب و قرآن، برگزاری مسابقه نقاشی با مضامین قرآنی و برگزاری کارگاه آموزش خانواده با محوریت قرآن و با تدریس حجت‌الاسلام طالب ترکاشوند و برگزاری مسابقه انشا نویسی با موضوع «نامه‌ای به شهید» از جمله برنامه‌های دهه فجر است.
ترکاشوند بیان کرد: از دیگر برنامه‌های این موسسه قرآنی برگزاری جشن، نواختن زنگ انقلاب در موسسه، برگزاری مسابقه حفظ  قرآن با موضوع حفظ سوره فجر و تجلیل از مدرسین قرآن این مرکز است.
مدیر موسسه «ستاره‌های یاسین» ملایر ادامه داد: هدف از اجرای برنامه‌های دهه فجر در این موسسه زنده نگهداشتن یاد امام و شهدا و آشنایی نوجوانان با ایام‌الله دهه فجر و چگونگی به ثمر رسیدن درخت انقلاب و ترویج فرهنگ اصیل قرآنی در بین آینده‌سازان ایران اسلامی است.    
وی ابراز کرد: همچنین موسسه قرآن و عترت ستاره‌های یاسین ملایر طرح «حفظ سوره مبارکه فجر» به مناسب ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و زیر نظر روابط عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور را برگزار می‌کند.
ترکاشوند خاطرنشان کرد: در این راستا این موسسه اقدام به ثبت‌نام از داوطلبین به صورت تلفنی و حضوری، تا روز جمعه، ۱۵بهمن ماه می‌کند و از شنبه، ۱۶ بهمن آزمون این سوره در موسسه برگزار و نفرات برتر به اتحادیه معرفی خواهند شد.
مدیر موسسه «ستاره‌های یاسین» ملایر اضافه کرد: داوطلبین می‌توانند با ارائه مشخصات فردی خود؛ شامل: نام ونام خانوادگی، نام پدر، کدملی، شماره تماس خود به بخش معاونت موسسه قرآن ستاره‌های یاسین ملایر در مسابقه ثبت‌نام کنند، آزمون به صورت شفاهی و توسط اساتید موسسه برگزار می‌شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار