پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

9. بهمن 1395 - 7:40   |   کد مطلب: 21497
معاون آموزشی آموزش‌وپرورش خبر داد؛
افتخارآفرینی دانش‌آموزان ملایری در مسابقات نانو
معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر از کسب چهار رتبه توسط دانش‌آموزان ملایری در هفتمین المپیاد نانو خبر داد.

 به گزارش ملایری ها  محسن سیاوشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: هفتمین المپیاد کشوری دانش‌آموزی نانو با هدف آشنایی دانش آموزان با فناوری نانو و کاربردهای آن با مشارکت 200 دانش‌آموز پایه نهم و متوسطه دوم با افتخارآفرینی چهار دانش آموز ملایر در سطح استان به پایان رسید.

وی گفت: با اعلام برگزیدگان هفتمین المپیاد کشوری نانو زهرا قادری منش دانش‌آموز متوسطه دوم از نمونه محمد ملایری، محمد کاویانی از مدرسه نمونه سیفیه، علی عبدلی از مدرسه نمونه ابن سینا و نرگس چهاردولی از متوسطه دوم فرزانگان موفق به کسب رتبه‌های برتر استانی در این مسابقات شدند.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر افزود: در راستای آماده‌سازی دانش‌آموزان برای شرکت در این المپیاد ، دو سمینار و دو کارگاه دو روزه با حضور اساتید برتر کشوری باشگاه نانو با مشارکت دانش آموزان ثبت نام شده درالمپیاد برگزار شد.

وی با بیان اینکه به منظور آمادگی بیشتر دانش‌آموزان کلاس نانو به صورت شفاهی و عملی در محل آزمایشگاه نانوی پژوهشسرا برگزار شده است؛ در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری نمایشگاه دست‌سازه‌ها و تولیدات دانش آموزان رشته فنی ، حرفه ای و کاردانش  ملایردر هنرستان دهخدا  اشاره کرد و گفت: هدف معاونت آموزشی ملایر برای شاخه‌های فنی و حرفه‌ای در ارتقای سطح آموزش مراکز، تربیت نیروی ماهر کار، ایجاد  فن و تخصص در دانش‌آموزان و تولیدی کردن هنرستان‌هاست.

سیاوشی با اشاره به توسعه فرهنگ مهارت‌آموزی و ایجاد انعطاف لازم به منظور سمت‌گیری آموزش‌های متوسطه در راستای تعیین رشته‌های تحصیلی برحسب نیازهای کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر هنرستان فنی شهید باقری در رشته صنایع چوب و مبلمان آمادگی ساخت و تولید انواع سازه‌های چوبی (تابلوی وایت برد ، کمد کتابخانه ، میز وصندلی غذا خوری و ....) را دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار