نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. بهمن 1395 - 20:12   |   کد مطلب: 21494
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل شهرستان ملایر گفت: تاکنون میانگین 30 سانتی‌متر میانگین بارش در محورهای ملایر داشته و در برخی محورها همچون ملایر به همدان بارش تا 50 سانتی‌متر نیز رسیده و در ارتفاعات بارش برف تا 70 سانتی‌متر هم بوده است.‎

جواد نگاهداری در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به آغاز بارش از شب گذشته در شهرستان ملایر اظهار داشت: بارش برف همراه با کولاک در کلیه محورهای شهرستان ازجمله ملایر همدان، ملایر بروجرد، ملایر نهاوند و ملایر اراک از شب گذشته آغاز و ادامه دارد.

وی افزود: تاکنون میانگین 30 سانتی‌متر میانگین بارش در محورهای ملایر داشته و در برخی محورها همچون ملایر به همدان بارش تا 50 سانتی‌متر نیز رسیده و در ارتفاعات بارش برف تا 70 سانتی‌متر هم بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل شهرستان ملایر گفت: یک هزار و 500 تن ماسه نمک در محوها پخش‌شده و 45 عدد تیغه برف‌روبی عوض‌شده است.

وی افزود: 81 نیروی راهدار در 5 راهدارخانه شهرستان مشغول فعالیت بوده و در محورهای مختلف کارهای راهداری را انجام می‌دهند.

نگاهداری با اشاره به بسته بودن برخی جاده‌های روستایی بیان کرد: با توجه به بارش سنگین برف ابتدا جاده‌های اصلی و شریانی برف‌روبی شده پس‌ازآن سراغ راه‌های فرعی، شبکه‌های روستایی و راه‌های روستایی برف‌روبی می‌شود.

وی افزود: با توجه به بارش شدید محورهای شرانی و محورهای فرعی برف‌روبی شده و برخی از راه‌های روستایی هنوز موفق به برف‌روبی نشده‌ایم .

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل شهرستان ملایر  گفت: در روستای کمری برف تا یک متر رسیده است و همین با توجه امر نیاز به  بلدوزر بوده و  بازگشایی راه این روستا فردا انجام می‌شود

وی با اشاره به نجات یک خانم باردار از گرفتار در برف بیان کرد: در روستای علی‌آباد یک خانم باردار که در برف گرفتارشده بوده با کمک اورژانس نجات داده شد تا فارغ شود.

نگاهداری با اشاره به اسکان  150 نفر در راهدارخانه‌های بیان کرد: از همشهریان  تقاضا شده از مسافرت‌های غیرضروری اجتناب کنند.

وی افزود: در صورت مسافرت لوازم لازم ازجمله زنجیر چرخ، وسایل گرمایشی و آذوقه به همراه داشته باشند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار