نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. بهمن 1395 - 23:28   |   کد مطلب: 21446
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر از برگزاری کنسرت گروه موسیقی همراز ملایر در دهه اول بهمن‌ماه خبر داد.

به گزارش ملایری هاغلامرضا جمالی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: این کنسرت به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و فرارسیدن دهه فجر در 7 و 8 بهمن‌ماه 95 در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد ملایر برگزار خواهد شد.

وی از حضور استاد "حسین پرنیا" در این کنسرت خبر داد و گفت: آهنگ‌های جدید که ساخته خود اعضای گروه است، به همراه تصنیف‌های ماندگار با موضوع و دورن‌مایه ملی- میهنی چون تصنیف "مهر وطن" در این کنسرت‌ها اجرا خواهد شد.

جمالی‌زاده اظهار کرد: این اجراها در 3 سانس و روزهای 7 بهمن‌ماه ساعت 18 و 8 بهمن‌ماه در ساعات 17:30 و 20 خواهد بود.

رئیس اداره ارشاد ملایر خاطرنشان کرد: گروه همراز ملایر متشکل از 7 هنرمند شامل رضا قدسی به عنوان نوازنده کمانچه و سرپرست گروه، فرامرز سپهرنیا به عنوان نوازنده نی، علی میرشاهولد به عنوان نوازنده سنتور، سیدشبیر میرسنجری به عنوان نوازنده تار، حجت‌الله عبدلی به عنوان هوود، منصور زندی به عنوان تنبک و علی جباری به عنوان خواننده هستند.

جمالی‌زاده با بیان اینکه گروه موسیقی "همراز" ملایر یک از گروه‌های موسیقی برتر کشور است، یادآور شد: این گروه تا کنون در خارج از کشور چون ترکیه اجراهای موفقی داشته و در چندین جشنواره ملی و منطقه‌ای خوش درخشیده و افتخارات فراوانی کسب کرده است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار