پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

2. بهمن 1395 - 9:45   |   کد مطلب: 21422
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از ایجاد درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی ملایر در آینده خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان شهرستان ملایر اظهار کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های دو نماینده ملایر از همان ابتدای کار پیگیری مطالبات مردم ملایر در بخش بهداشت و درمان بوده است.

وی با اشاره به سفر وزیر بهداشت به ملایر گفت: دستاوردها و خدمات این سفر برای مردم این شهرستان بسیار ارزشمند بوده که مهمترین آن، ایجاد دانشکده پیراپزشکی، مرکز آنژیوگرافی و تجهیز بیمارستان امام حسین(ع) و... در راستای توسعه بهداشت و درمان این شهرستان با پیگیری‌های نمایندگان مردم ملایر بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه به ظرفیت بخش درمانی شهرستان در حوزه تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: طی بازدیدی که 28 دی ماه سال جاری از این بیمارستان داشتیم خدمات‌دهی این بیمارستان را به مردم را از نزدیک دیدم.

وی با بیان اینکه با توجه به نیرو و امکانات و تعداد زیاد مراجعان به این بیمارستان در واقع خدمات‌دهی به مردم در حد معجزه است افزود: با صحبت‌هایی که از نزدیک با مراجعین داشتیم رضایتمندی مردم از این بیمارستان بسیار خوب و بالا بود.

آزادیخواه افزود: بیمارستان غرضی ملایر یکی از مهمترین مراکز درمانی و زیرساخت‌های شهرستان ملایر است که علاوه بر مردم ملایر به شهرستان‌های همجوار جنوب استان و برخی استان‌های همجوار نیز خدمات‌دهی دارد.
 
وی با اشاره به اینکه در این بازدید بخش‌های مختلف مانند انبار دارویی، اجرای طرح هتلینگ و... مورد بازدید قرار گرفت گفت: طرح هتلینگ این بیمارستان قابل تقدیر است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس از راه‌اندازی درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در ملایر خبر داد و افزود: با توجه به دیدارهای انجام شده با مسوولان تامین اجتماعی تصمیمات بسیار خوبی برای ادامه روند همکاری و توسعه این دو حوزه گرفته شد که مقرر شد پیگیری‌های لازم برای ایجاد درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی انجام شود.

وی گفت: از دکتر صفری انتظار داریم درمانگاه تخصصی ملایر و جذب نیروی تخصصی را با توجه به عقبه بسیار خوب بیمارستان دکتر غرضی به طور جد پیگیری کنند که ما نیز در تهران هماهنگی‌های لازم را برای برگزاری نشست با معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور انجام خواهیم داد و از ظرفیت خیرین نیز در این زمینه استفاده می‌کنیم.

آزادیخواه ابراز امیدواری کرد به زودی سی تی اسکن بیمارستان غرضی ملایر راه‌اندازی شود و با پیگیری‌ها، شرکت سرمایه‌گذاری شستا در استان همدان و شهرستان ملایر حضور پیدا کند.

وی افزود: با تلاش نمایندگان مردم ملایر در مجلس و مجمع نمایندگان استان همدان بتوانیم شرایط بهتری را در حوزه درمان و سلامت مهیا کنیم تا مردم جز دغدغه بیماری، مشکل دیگری نداشته باشند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امکانات و ظرفیت شهرستان ملایر با توجه به جمعیت پیرامونی آن باید دیده شود گفت: در حال حاضر مراکز درمانی شهرستان ملایر از جمله بیمارستان غرضی به بیماران سایر مناطق جنوب استان نیز خدمات‌دهی دارد که امیدواریم با توجه به زیرساخت‌هایی که به دنبال آن هستیم بیش از این شاهد رضایتمندی مردم از این بیمارستان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار