نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. دى 1395 - 10:52   |   کد مطلب: 21404
اولین دانشجوی خارجی دوره کارشناسی ارشد دانشگاه ملایر در رشته مدیریت بازرگانی با دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد خویش فارغ التحصیل شد.

به گزارش ملایری ها؛ بختیار سیف الدین اف تبعه کشور تاجیکستان با دفاع از پایان نامه خود تحت عنوان «طراحی استراتژی ظرفیت سازی در گمرک با بهره گیری از اسناد wco و تجربیات کشورهای موفق» با راهنمایی خانم دکتر یاراحمدی موفق به پایان تحصیلات خود در این رشته در مقطع کارشناسی ارشد گردید.

لازم به ذکر است در این جلسه دکتر عزیزملایری رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دکتر رضایی مدیر تحصیلات تکمیلی، دکتر مرادی و دکتر پیری به عنوان اساتید داور و دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی حضور داشتند.

دیدگاه‌ها

سلام خدا قوت بنظر بنده وقت ان شده که از همایش و دعا فراتر بریم و عملی وارد حوزه مهدویت بشیم و واقعا جامعه را بسوی ظهور سوق بدهیم. اگر ما بتوانیم هر جمعه بعداز دعای ندبه مشکلی از مشکلات همشهری خود را حل کنیم و خیرین و هر کس به اندازه توانش کاری بکند و بعد نماز جمعه نتیجه گیری کنیم که مثلا امروز چه مقدار جمع شده یا چه کسانی چطوری میتونن کمک کن میتوانیم لااقل مشکلات شهرستان خودمون را حل کنیم.و الگو بشیم برای سایر شهرستان های کشور. و پایگاه مهدویت در شهرستان ملایر به طور ویژه و مستقل نیاز داریم. اگر همچین مکانی داریم خوشحال میشم بنده هم مطلع کنید باتشکر

دیدگاه شما

آخرین اخبار