نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. دى 1395 - 8:15   |   کد مطلب: 21401
نایب قهرمان المپیک آتن:
کفگیر کشتی همدان به ته دیگ خورده است!
نایب قهرمان المپیک 2004 آتن بار دیگر از شرایط حاکم بر کشتی استان همدان به عنوان یکی از قطب‌های اصلی کشور انتقاد کرد.

به گزارش ملایری ها مسعود مصطفی‌جوکار در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی انتخابی نوجوانان استان همدان در شهرستان نهاوند اظهار کرد: متأسفانه کشتی‌گیری را در مسابقات انتخابی نوجوانان استان ندیدم که تمامی فاکتورهای لازم برای ملی شدن را داشته باشد اما مسابقات با نظم و هماهنگی بسیار خوبی برگزار شد که این جای تبریک به مسئولان ورزش نهاوند و هیئت کشتی شهرستان را دارد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت کشتی استان همدان تصریح کرد: تا دیروز مربی از خارج استان برای آموزش می‌آوردیم اما امروز با وجود این همه قهرمان و مربی بادانش این مشکل برطرف شده است، مشکل تازه‌ای هست به نام مسائل مالی که اگر برطرف شود می‌توان با برگزاری اردوهای مختلف، حضور در مسابقات متعدد داخلی و بین‌المللی تجربه کشتی‌گیران را بالا برد و بهترین‌ها را به دنیا معرفی کرد اما نبود پول و مدیریت درست موجب توقف رشد کشتی همدان شده است.

نایب ‌قهرمان المپیک 2004 آتن گفت: کفگیر کشتی بزرگسالان همدان به ته دیگ خورده است و این روزها قهرمانی را نداریم برای معرفی به کشور. اگر برنامه‌ریزی 5 ساله‌ای طراحی کنیم می‌توان این مشکل را برطرف و دوباره در بزرگسالان مطرح شد. روزگاری بیشتر فینالیست‌های کشور همدانی و مازندرانی بودند اما اکنون نفس کشتی استان بالا نمی‌آید و باید فکری اساسی کرد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار