نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. دى 1395 - 8:13   |   کد مطلب: 21399
رئیس بیمارستان غرضی ملایر از در دست اقدام بودن اجرای طرح هتلینگ در این مرکز درمانی خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح از سوی سازمان تأمین اجتماعی افزون بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.

به گزارش ملایری ها؛ محمدرضا توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه این پروژه در محورهای ساختمانی، تأسیسات، رفاهی، بهداشتی و تجهیزات پزشکی برای رفاه بیشتر بیماران و همراهان آنها اجرا می‌شود، افزود: بعد از مرکز استان، ملایر دومین شهرستانی است که در آن طرح هتلینگ بیمارستان اجرا می‌شود و در تلاش هستیم تا ابتدای تابستان آینده این طرح به طور کامل و جامع در بیمارستان غرضی ملایر اجرا شود.

وی با اشاره اجرای تعدادی پروژه عمرانی در این مرکز درمانی، ادامه داد: بخش تخصصی اطفال به طور کامل بازسازی شده و با 100 درصد پیشرفت فیزیکی آماده افتتاح است.

توکلی با بیان اینکه 500 میلیون تومان از محل تعمیرات اساسی سازمان تأمین اجتماعی برای این پروژه هزینه شده است، عنوان کرد: بازسازی بخش اطفال این بیمارستان 9 آذرماه سال 94 کلید خورد و خردادماه امسال به اتمام رسید و در حال حاضر منتظر اتمام تعمیرات و بازسازی بخش لابی بیمارستان هستیم تا نیروها در بخش جدید اطفال مستقر شوند و رسماً این بخش افتتاح شود.

وی اظهار کرد: پروژه نگهبانی و سردرب ورودی بیمارستان نیز در 22 بهمن‌ماه سال قبل با اعتبار 200 میلیون تومان آغاز شد و در حال حاضر دارای 95 درصد پیشرفت فیزیکی است و در تلاش هستیم در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

توکلی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 40 درصدی پروژه انبار دارویی و تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار به این پروژه، خاطرنشان کرد: تا کنون 300 میلیون تومان برای احداث این پروژه هزینه شده است و در صورت اتمام و به بهره‌برداری رسیدن چند شهرستان را از نظر دارویی پشتیبانی می‌کند.

وی یادآور شد: بازسازی آشپزخانه و سالن انتظار بیمارستان با اعتبار 300 میلیون تومان درحال اجراست که در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس بیمارستان غرضی ملایر با بیان اینکه آشپزخانه بیمارستان مطابق با استاندارهای روز از نظر پزشکی و فیزیکی به‌روزرسانی و بازسازی شد، افزود: همچنین پروژه احداث مسجد بیمارستان با زیربنای 1900 مترمربع در 3 طبقه و کمک‌های مالی یکی از خیرین شهرستان به نام "حسن توکلی" به‌زودی کلنگ‌زنی خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار