پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

28. دى 1395 - 8:11   |   کد مطلب: 21398
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۳۲ نفر متهم و توقیف ۶۴ دستگاه موتورسیکلت و خودروی متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ملایری ها سرهنگ شعبان ترک نیا در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: طی اجرای مرحله دوم از طرح حجمی پلیس در شهرستان ملایر تعداد دو نفر کیف قاپ، یک نفر سارق تجهیزات داخل خودرو، یک نفر سارق منزل و  یک نفر سارق احشام و همچنین دو نفر از اراذل و اوباش سابقه دار تحت تعقیب، با تلاش ماموران گشت ها و پلیس های تخصصی اعزام شده به نقاط از پیش تعیین شده دستگیر شدند.

وی افزود: در بخش دیگر اجرای این طرح که به منظور ارتقاء سطح انضباط ترافیکی با تلاش ماموران پلیس راهور در سطح خیابان ها و محورهای مواصلاتی به اجرا درآمد تعداد ۴۵ دستگاه موتورسیکلت و تعداد ۱۹ دستگاه خودروی فاقد مدارک و متخلف توقیف شد.

وی اظهار داشت: در ماموریت مبارزه با مواد مخدر نیز با اجرای موفق این طرح و پاکسازی مناطق آلوده به توزیع مواد مخدر،   مقدار ۱۳۴ گرم انواع مواد مخدر تریاک، هروئین و شیشه کشف شد و در همین رابطه تعداد ۲۵ نفر توزیع کننده ی مواد مخدر دستگیر شدند.

ترک نیا افزود: در ادامه اجرای این طرح و در بازرسی صورت گرفته از صنوف مختلف توسط ماموران اداره اماکن پلیس اطلاعات، تعداد ۲۷۰۰ نخ انواع سیگار خارجی به همراه ۶۲۰ قرص غیرمجاز و تعدادی البسه نامتعارف کشف و تعداد ۴ باب واحد صنفی متخلف نیز پس از شناسایی پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به آمادگی پلیس ملایر در برخورد با نا امن کنندگان زندگی شهروندان گفت: اجرای طرح های پیشگیرانه و عملیاتی پلیس با قدرت ادامه خواهد داشت و پلیس اجازه هیچگونه اقدام مجرمانه را به افراد فرصت طلب نخواهد داد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار