نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. دى 1395 - 20:00   |   کد مطلب: 21389
رئيس سازمان برنامه‌ و بودجه استان همدان گفت: در گذشته 22 پروژه به بخش خصوصي واگذار شده بود كه بعد از اطلاع‌رسانی‌های انجام‌شده پنج پروژه نیمه‌کاره جديد به بخش خصوصي واگذار شد.

به گزارش ملایری ها؛ اسکندر صیدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در رابطه با پروژه ورزشگاه هزار و 500 نفری فامنین بابیان اینکه فرمانداری این پروژه را مهم‌ترین پروژه شهرستان فامنین اعلام کرده است، اظهار کرد: قانون نگفته که نمی‌توان پروژه جدید آغاز کرد بلکه بر اساس قانون 10 درصد پروژه‌های استان به تشخیص کمیته برنامه‌ریزی می‌تواند پروژه‌های جدید باشد.

وی با اشاره به اینکه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان فامنین ساخت ورزشگاه یک‌هزار و 500 نفری را از پروژه‌های اولویت‌دار این شهرستان می‌داند، ادامه داد: ساخت این پروژه بر اساس ضرورت وجود آن در فامنین پیش‌بینی‌ شده است.

رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه استان همدان در رابطه با جانمایی پروژه ورزشگاه یک‌هزار و 500 نفر بابیان اینکه فرماندار رئیس کمیته برنامه‌ریزی بوده و باید پاسخگو باشد، تأکید کرد: در رابطه با مکان‌یابی پروژه فرمانداری و مدیرکل ورزش و جوانان تصمیم‌گیرنده هستند.

وی با تأکید بر اینکه تشخیص اولویت‌دار بودن پروژه‌ای خاص برعهده کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است، افزود: در رابطه با انجام مراحل قانونی ساخت پروژه پیگیر شدم که گفتند مراحل قانونی طی شده و مشکلی وجود ندارد.

صیدایی با اشاره به اینکه همه شهرستان‌ها پروژه نیمه‌کاره آماده واگذاری به بخش خصوصی دارند و ازاین‌دست پروژه‌ها در شهرستان فامنین نیز موجود است، ادامه داد: برای پروژه ورزشگاه یک‌هزار و 500 نفری بیش از یک میلیارد تومان اعتبار گذاشته‌شده و این نشان‌دهنده اولویت‌دار بودن این پروژه است.

وی با بیان اینکه زمانی که پروژه‌ای در شهرستانی با اعتبار محدود رقم خورده و برای پروژه اعتبار بالایی اختصاص شده نشان‌دهنده اهمیت پروژه است، بیان کرد: بخشی از اعتبار در سال جاری تأمین خواهد شد و بخش دیگر سال آینده تأمین می‌شود تا پروژه به نتیجه برسد و در زندگی مردم تأثیر بگذارد.

رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه استان همدان با اشاره به وجود 172 پروژه نیمه‌کار آماده واگذاری به بخش خصوصی در استان همدان، ادامه داد: درگذشته 22 پروژه به بخش خصوصی واگذارشده بود که بعد از اطلاع‌رسانی‌های انجام‌شده پنج پروژه نیمه‌کاره جدید به بخش خصوصی واگذار شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار