فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

25. دى 1395 - 23:59   |   کد مطلب: 21387
مدیرعامل باشگاه پاس همدان از تسویه 10 درصدی بدهی‌های معوقه این باشگاه بدون پرداخت هیچ وجهی خبر داد.

به گزارش ملایری ها؛ محمدتقی رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به رفع مشکلات پیش روی تیم پاس، اظهار کرد: متأسفانه بدهی سنگین گذشته این باشگاه، در این فصل یقه تیم ما را گرفت و نتوانستم تمام تمرکز خود را معطوف به لیگ دسته 2 کنیم.

وی با بیان اینکه پاسخگویی به طلبکاران، فشار فدراسیون فوتبال و... باعث شد بیش از نیمی از کار خود را برای تسویه این بدهی‌ها معطوف کرده‌ام، بیان کرد: در فصل جاری سعی ما بر این بود که با کمترین هزینه بیشترین بهره‌وری را داشته باشیم، که خوشبختانه با برنامه‌ریزی و هنر مدیریتی تا اینجا به این مهم دست پیدا کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان تأکید کرد: در تعطیلات نیم‌فصل، به دلیل حجم بالایی از بدهی‌ها نتوانستیم کارت بازیکنان جدید خود را دریافت کنیم که شخصاً برای رفع این مشکل، با ارائه تعهد خواستار مهلت چند هفته‌ای شدم.

وی تصریح کرد: به همین منظور، با طلبکارانی که مبالغ کمی را از تیم طلب داشتند، تماس گرفته و آنها نیز به احترام بنده مبالغ خود را بخشیده و تسویه مالی را امضا کردند.

رحیمی گفت: لطف خدا در این زمینه شامل حال ما شده است، زیرا بدون پرداخت هیچ مبلغی توانستیم قریب به 10 درصد از بدهی‌هایی که در فدراسیون ثبت شده است را پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه چند طلبکار بزرگ نیز با تخفیف 90 درصدی بدهی خود، خواهان پرداخت الباقی بدهی آنها در پنج قسط شده‌اند، یادآور شد: هنوز منتظر مساعدت استاندار هستیم تا بتوانیم مبالغی از قرارداد بازیکنان خود را بدهیم تا با کمترین دغدغه در 6 بازی آینده به میدان برویم و در نهایت ضمن صعود به دور دوم، یکی از تیم‌های راه یافته به لیگ دسته اول باشیم.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با اشاره به تزریق پول به تیم فوتبال پاس همدان گفت: در حال حاضر قریب به 350 میلیون تومان پول به باشگاه پاس تزریق ‌شده که از این پول حق عضویت تیم، مقداری از بدهی‌های تیم و درصدی از قرارداد بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کرده‌ایم.

وی یادآور شد: همچنین تا به این هفته من از راه‌های مختلف و ارتباطاتی که داشته‌ام توانسته‌ام نزدیک به 160 میلیون تومان برای پاس درآمدزایی کنم و قریب به 80 میلیون تومان هم از آشنایان قرض گرفته‌ام.

رحیمی با بیان اینکه تلاش‌ زیادی برای گرفتن اسپانسر برای باشگاه انجام داده‌ام که تاکنون هیچکدام موفقیت کامل نداشته است، به بدهی‌های تیم فوتبال پاس اشاره کرد و بیان کرد: تیم فوتبال پاس در حال حاضر نزدیک به 35 میلیارد ریال بدهی ثبت شده دارد که من گفته‌ام اگر 800 میلیون تومان به من بدهند تمام این بدهی‌ها را جمع خواهم کرد.

وی یادآور شد: این کار را به راحتی می‎توانم انجام دهم، زیرا می‌بینید که در این اوضاع اسفناک مالی، بدون هیچ هزینه‌ای قریب به 10 درصد این بدهی‌ها را تسویه کامل کرده‌ام.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان خاطرنشان کرد: از استاندار و تمام اعضای هیأت مدیره باشگاه پاس کمال تشکر را دارم و امیدوارم شرایطی را ترتیب دهند که با تزریق منابع مالی مورد نیاز از دغدغه‌های جاری ما کاسته کنند، زیرا ما برای هزینه اعزام بازی‌های خارج از خانه هم به مشکل خورده‌ایم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار