نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. دى 1395 - 10:20   |   کد مطلب: 21369
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ملایر از بهره‌مندی 3 هزار و 700 مددجوی کمیته امداد از خدمات بهداشتی، درمانی و بیمه اجتماعی با هزینه بیش از 15 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ملایری ها به نقل از فارس؛ علی کولیوند در همدان اظهار کرد: در 9 ماهه سال جاری بیش از 3 هزار و 700 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان ملایر از خدمات امور بهداشتی، بیمه‌های اجتماعی و درمان این نهاد بهره‌مند شدند.

وی در خصوص خدمات ارائه شده در حوزه درمانی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد افزود: خدمات ارائه شده در امور درمانی شامل پرداخت فرانشیز و خدمات ویژه درمانی  بالغ بر یک میلیارد و 444 میلیون ریال از ابتدای امسال تاکنون به مددجویان واجد شرایط بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ملایر با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی به مددجویان کمیته امداد نیز گفت: بیش از یکصد و 79 میلیون ریال کمک برای رفع سوء تغذیه کودکان زیر 6 سال و بالغ بر یک میلیارد و 663 میلیون و 552 هزار ریال خدمات بهداشتی به مددجویان ارائه شده است.

وی با بیان اینکه پرداخت بیمه های اجتماعی به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد شهرستان ملایر بالغ بر 13 میلیارد و 799 میلیون ریال بوده است؛ تصریح کرد: در 9 ماهه سال 95 بالغ بر 15 میلیارد و 428 میلیون و 553  هزار ریال در بخش خدمات بهداشت، درمان و بیمه های اجتماعی در کمیته امداد ملایر برای مددجویان این نهاد هزینه شده است.

کولیوند در خصوص چگونگی خدمات در بخش بهداشت، درمان و بیمه های تأمین اجتماعی اضافه کرد: خوشبختانه هر یک از مددجویان براساس نیازمندی در حوزه مورد نظر به صورت تحولی و جهشی از خدمات کمیته امداد با رویکرد توانمندسازی و ایجاد امنیت اجتماعی برای خانواده‌های زیرپوشش بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار