نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. دى 1395 - 19:16   |   کد مطلب: 21333
مشاور معاون فناوری رئیس‌جمهور گفت: لازمه اول رسیدن به اقتصاد مقاومتی شناخت صحیح آن بوده و برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی ابتدا باید دانست که از چه راهی می‌توان به آن دست پیدا کرد.

به گزارش ملایری‌ها؛ نادر هاشمی در همایش فرهنگی کارآفرینان و اقتصاد مقاومتی لازمه اول رسیدن به اقتصاد مقاومتی شناخت صحیح آن عنوان و اظهار داشت: برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی ابتدا باید دانشت که از چه راهی می‌توانی به آن رسید و هدف را تعیین کرد.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی مبتنی بر مقاومت بوده و مقاومت مهم‌ترین کلیدواژه آن است و باید از راه اقتصاد مقاومتی به منافع کشور رسید .

مشاور معاون فناوری رئیس‌جمهور گفت: اگر در هر حرکت اقتصادی چه صادرات چه واردات و چه تولید داخلی نگاه مقاومتی به‌عنوان یک فیلتر وجود داشته باشد اقتصاد مقاومتی مفهوم پیدا می‌کند.

 وی افزود: در تولید داخلی مقاومت معنایش این بوده  که اگر مشکل وام بانکی و مشکل فروش محصول داشته اعتبار خود را حفظ کرده و  کار را توسعه داده  بتوانم برند ایجاد کنم تا محصول راحت‌تر به فروش رود.

هاشمی با اشاره به نقش برند سازی در توزیع محصولات بیان کرد: اگر در نگاه کلان مقاومت تعریف شود یک محصول را باید باکیفیت بالا و بسته‌بندی در بازار شناساند و این همان برند سازی است.

وی افزود:  یکی از راه‌های اصلی شناخته شدن برند سازی بوده و  برند سازی یعنی کیفیت بالای محصول تولیدی و شناخت  ذائقه مشتری آنچه باعث فروش هر چه بیشتر محصول می‌شود.

مشاور معاون فناوری رئیس‌جمهور گفت: ما باید روی نام برند  در بازار بین‌المللی کارکرده و با بالا بردن محصول ازنظر کیفت و ایجاد  نام معتبر تجاری محصول را رونق دهیم.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار