نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. دى 1395 - 7:45   |   کد مطلب: 21322
پس از انتشار گزارش "اوضاع آسفالت ریزی این روزها در ملایر؛ «كلاغ سياه رو رنگ مي كنن جاي طاووس مي فروشن»" توضیحاتی ازسوی واحد عمران شهرداری ارائه شد.

به گزارش ملایری ها؛ به دنبال انتشار گزارش "اوضاع آسفالت ریزی این روزها در ملایر؛ «كلاغ سياه رو رنگ مي كنن جاي طاووس مي فروشن»" درخصوص استفاده از آسفالت نامرغوب در خیابان سهراب زند توضیحاتی ازسوی واحد عمران شهرداری ارائه شد:

"سلام علیکم
پیرو گزارش درج شده در آن رسانه محترم اعلام می‌دارد، عملیات پخش آسفالت در خیابان‌های سطح شهر با نظارت و کنترل کیفیت تحت نظر آزمایشگاه صورت می‌گیرد.

بدلیل نزدیک بودن فصل سرما و با توجه به حجم مورد نیاز آسفالت برای پخش در سطح شهر در کنار کارخانه شهرداری از کارخانه دیگری که قرابت با مکان مورد نظر داشت  آسفالت به عنوان نمونه تهیه و پخش شده که پس از نمونه‌گیری آزمایشگاهی و رد شدن کیفیت آن از ادامه پخش آسفالت مورد نظر در سطح شهر و عقد قرارداد خودداری شد.
موکدا این اطمینان به شهروندان داده می‌شود دغدغه مدیران شهرداری تهیه مصالح باکیفیت بوده و پس از تأیید آزمایشگاه اقدام به عقد قرارداد می‌نماید.
در حال حاضر کارخانه شهرداری ملایر آمادگی پخش آسفالت با استاندارد لازم در سطح شهر را دارد که در صورت مناسب بودن هوا بزودی عملیات پخش آن از سر گرفته خواهد شد.
واحد عمرانی شهرداری ملایر"

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار