نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. دى 1395 - 18:57   |   کد مطلب: 21320
امام جمعه ملایر گفت: امروز جریان نفاق، خطر جامعه اسلامی است که باید مردم را از این خطر بزرگ مطلع کرد، در غیر اینصورت بر جامعه اسلامی حاکم خواهند شد.

به گزارش ملایری ها به نقل از ایرنا حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: جریان نفاق خطا کار و تشویق کننده مردم به خطا هستند و از هر ترفندی برای شکستن اتحاد بین اسلام و مسلمانان استفاده می کنند.
وی تاکید کرد: در شرایط کنونی باید مراقب باشیم چهره نفاق را به خود نگیریم و همواره با انقلاب، رهبری و ولایت فقیه همراه باشیم تا به نظام جمهوری اسلامی خدشه ای وارد نشود.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید احمدی روشن افزود: دشمن با دانش هسته ای ما مخالف است و زمانیکه کار به ترور دانشمندان هسته ای ما می رسد، بدان معنا است که دشمن به بن بست رسیده است.
حجت الاسلام برقراری با اشاره به مذاکرات هسته ای بیان کرد: وزیر امور خارجه آمریکا حتی در نامه خداحافظی خود به صراحت برای مبارزه با ایران و جلوگیری از فعالیت هسته ای ایران خط و نشان می کشد.
وی در بخش دیگری از خطبه های خود بر لزوم افزایش بصیرت جهان اسلام تاکید کرد و گفت: امروز در آتش بس سوریه مقدمات، مقومات و الزاماتی را نمی بینیم و مردم سوریه نباید این آتش بس را بپذیرند، چراکه مخالفان می خواهند بساط حمله های خود را در این کشور پهن کنند.
خطیب جمعه ملایر ادامه داد: حمله های تروریستی در ترکیه و آتش بس سوریه قابل بررسی است و ترکیه باید بداند داعشی که پرورانده، امروز دامن خود را گرفته است.
حجت الاسلام برقراری با اشاره به اجرای توطئه استعماری کشف حجاب توسط رضاخان، خواستار آگاهی بیشتر بانوان از دسیسه های دشمنان شد و افزود: امروز جریان صهیونیستی و دشمنان نظام می خواهند کلمه مادر را مخدوش کنند و جامعه را از طریق بانوان به ابتذال بکشانند.
وی با بیان اینکه دشمن با حذف حجاب، ترک رعایت شئونات اسلامی و اختلاط بین زن و مرد در کشور ما برنامه ریزی کرده است، تاکید کرد: حالا که دشمن از حجاب بانوان ما احساس خطر می کند، نباید آب در آسیب دشمن بریزیم و زمینه را برایش مهیا کنیم.
حجت الاسلام برقراری سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی در سال 46، شهادت امیرکبیر به دست ناصرالدین شاه و ولادت امام حسن عسگری(ع) را از دیگر مناسبت های این ماه برشمرد و بیان کرد: تنها راهی که امام حسن عسگری(ع) برای مبارزه با طاغوت داشت، از طریق نامه نگاری بود که توانست اسلام و جبهه شیعه را حفظ کند.
وی با تسلیت فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: با هجرت حضرت معصومه(س) از مدینه به قم، یک تحول عظیمی در کشورهای اسلامی به وجود آمد که ثمره های بسیاری را برای کشور ما داشت.
وی اظهار کرد: امروز دنیا اگر نامی از اسلام، قرآن و اهل بیت(ع) می برد، به واسطه هجرت فاطمه معصومه(ع) است.
امام جمعه ملایر همچنین از سفر وزیر بهداشت در 15 دیماه به ملایر و تلاش نمایندگان مردم ملایر در مجلس و فرماندار ویژه ملایر در این زمینه تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با سفر وزیر بهداشت به ملایر و تحقق قول های داده شده در اسرع وقت مبنی بر ایجاد مرکز آنژیوگرافی و دانشکده پیرازپزشکی، شاهد تحول عظیم در علوم پزشکی و تجهیزات پزشکی در بیمارستان های این شهرستان باشیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار