نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. دى 1395 - 19:55   |   کد مطلب: 21314
وزیر بهداشت و درمان و آموزش و پزشکی گفت: با توجه به پیگیری های انجام شده ملایر در آینده صاحب دانشکده پیراپزشکی در دانشگاه آزاد می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی در جمع مردم ملایر اظهار داشت: هیچ وقت نباید فراموش کنیم که مردم ما را به اینجا  رسانده و  هر کسی در هر جایگاهی مدیون مردم هستند .

وی افزود: مردم باعث استمرار انقلاب بوده و مردم عزیز ایران شریف ترین  افراد بوده و شایسته هر نوع خدمت و و رفاه هستند و این میسر با همراهی مسئولین انجام می شود

وزیر بهداشت و درمان با بیان کرد: ملایر با توجه به اقدامات مهمی انجام شده نقشی مهم در جنوب استان انجام داده و این اقدامات به دلیل حضور و بار بیمارانی که از شهرهای مجاور به این شهر می آیند.

وی گفت: در حوزه آموزشی نیز اقدامات موثری در شهرستان انجام شده و با راه اندازی دانشکده پیراپزشکی امید از  نظر آموزشی هم بتوان در  کلیه  رشته های پرشکی در این شهرستان قدم های موثری برداشت.

هاشمی گفت:  دانشکده پیراپزشکی به همت شما درآینده نزدیک با دریافت مجوز های لازم پذیرای دانشجویان خواهد بود.

وی بیان کرد: امیدواریم همه مسئولین در این راستا همراهی لازم را داشته باشند و از بودجه سنواتی برای این مرکز دیده شده و این یادگاری برای همه باشد.

وزیر بهداشت نقش خیران را بسیار حیاتی تلقی کرد و گفت: خیران سلامت را شاید بتوان گل این محفل خیرین دانست و خیرین برای مردم از خود عبور کرده و  و در حوزه بهداشت و درمان نقشی مهم دارند.

وی با اشاره به سابقه فرهنگی ملایر بیان کرد: فرهنگ در شهرستان ملایر ریشه ای دیرینه داشته و امید است حضور خیرین بیشتر شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار