نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. دى 1395 - 22:34   |   کد مطلب: 21296
معاون فرماندار ملایر خبر داد
وقوع 386 فقره تصادف درون‌شهري در ملاير
معاون برنامه‌ريزي و امور عمراني فرمانداري ويژه ملاير گفت: در 9 ماهه منتهي به دي‌ماه 95 متأسفانه 386 مورد تصادف درون‌شهري در ملاير حادث شده که منجر به جان باختن 8 تن از همشهريان شده است.

به گزارش ملایری ها محمد حامدی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، شمار تصادفات جرحي در اين بازه زماني را 328 مورد عنوان و اظهار کرد: اين آمارها گوياي کاهش خسارات انساني در 9 ماهه نخست امسال در مقايسه با مدت مشابه سال 94 است.

وی مجموع سوانح جاده‌اي راه‌هاي شهرستان را 325 مورد عنوان کرد و افزود: در مجموع اين تصادفات متأسفانه 68 تن از همشهريان و هموطنان ما جان خود را از دست دادند و 268 مورد از تصادفات نيز منجر به بروز جراحات شده‌اند.

معاون برنامه‌ريزي و امور عمراني فرمانداري ويژه ملاير با اشاره به آمار کشوري سوانح جاده‌اي گفت: بر مبناي اطلاعات ارائه شده از سوي پزشکي قانوني، شمار قرابانيان تصادفات در 8 ماهه نخست امسال در قياس با مدت مشابه سال قبل به ميزان 2 درصد کاهش و شمار مجروحان به ميزان تقريبي 8 درصد افزايش يافته است.

حامدی‌نژاد کاهش سرعت در مسيرهاي درون‌شهري و برون‌شهري، افزايش نظارت و اعتلاي ابزارهاي نظارتي در کنار ارتقای کيفي راه‌ها و خودروها را از راهکارهاي مناسب در جهت کاهش تصادفات و خسارات ناشي از آن دانست و افزود: کاهش آمار خسارات و سوانح ما نيازمند برنامه‌ريزي و ايجاد ساختار مدون و منظم است تا معضلات ترافيکي رو به کاهش گذارند.

وی تصریح کرد: بايد با نگاه به تحولات زيست‌محيطي آینده و خطراتي که تغيير در سبک زندگي براي شهروندان ما ايجاد مي‌کند، براي ترافيک نيز برنامه داشته باشیم و بخشي از نگاه خود را معطوف وسايل حمل و نقل پاک کنيم.

حامدي‌نژاد تدوين برنامه‌هاي بلندمدت و سياستگذاري‌هاي آينده‌نگر را يکي از ضروريات توسعه شهرستان ملایر در تمامي حوزه‌ها از جمله حوزه ترافيک دانست.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار