نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. دى 1395 - 14:36   |   کد مطلب: 21280
فرماندار ملایر گفت: مسئولین همواره باید دانسته که ارباب رجوع به عهده ما حق دارد و ما در خدمت آنان هستیم و مسئول یعنی مورد سوال بودن و مسئولین باید پاسخگو باشند.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی در شورای اداری شهرسان ملایر در سالن شهید حیدری فرمانداری با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی از 18 تا 24 دی ماه اظهارداشت: در راستای معرفی هر چه بهتر شهر مذهبی و فرهنگی ملایر برگزاری هفته فرهنگی در شهرستان برنامه ریزی شد.

وی با تاکید بر همکاری تمامی ادارات در ایام برگزاری هفته فرهنگی بیان کرد: هر روز از هفته فرهنگی به یک نام نامگذاری شده و انتظار می رود ادارات برنامه های خوبی در راستای نامکذاری این نام ها انجام دهند.

فرماندار ملایر گفت: بعضی از ادارات کار را سرسری گرفته اند و باید به برنامه های  این هفته به صورت ویژه توجه شود و کوتاهی دراین باره پذیرفته نیست.

وی از برگزاری راهپیمایی مقابله با اعتیاد در یکی از روزهای هفته فرهنگی خبر داد و بیان کرد: 23 درصد از طلاق ها به خاطر اعتیاد بوده و باید یک انزجار عمومی نسبت به طلاق در جامعه ایجاد شود و در همین راستا در روز چهارشنبه 22 دی ماه راهپیمایی مقابله با اعتیاد در ملایر برگزار می شود.

رضایی تجلیل از شخصیت های شاخص فرهنگی را یکی دیگر از برنامه های هفته فرهنگی در ملایر عنوان کرد و گفت: تمام شخصیت های فرهنگی، مدال آوران ورزشی، هنرمندان و تمامی افراد شاخص برای حضور در برنامه  دعوت شده و از 30 نفر از افراد شاخص تجلیل می شود.

وی با اشاره به برگزاری 20 برنامه شاخص در ایام هفته فرهنگی بیان کرد: برنامه های هفته فرهنگی در تمامی شهرها و روستاهای شهرستان برگزار می شود.

فرماندار ملایر با اشاره مصوبه روز گذشته هیئت دولت درباره شهر شدن روسای اسلام آباد بیان کرد: امید است این مصوبه سبب رشد هر چه بیشتر اسلام آباد شود.

وی با تاکید بر توجه هر چه بیشتر مدیران به بحث ارباب رجوع و درخواست های مردم بیان کرد: بعضا گزارش هایی از گلایه های مردم از دستگاه ها دریافت شده  و مدیران وظیفه داشته نهایت خدمت را به مردم انجام دهند.

رضایی گفت: کاری که یک یا چند روزه انجام می شود نباید چندین ماه به طول انجامد و با تاکید استاندار، فرماندار، امام جمعه و یا نمایندگان به اتمام رسد.

وی افزود: مسئولین همواره باید دانسته که ارباب رجوع به عهده ما حق دارد و ما در خدمت آنان هستیم و مسئول یعنی مورد سوال بودن و مسئولین باید پاسخگو باشند.

فرماندار ملایر با اشاره به در پیش یودن انتخاب در سال آینده بیان کرد: نباید سلایق سیاسی بر منافع جمعی غالب شده  تا انتخابات در کمال آرامش برگزار شود.

وی گفت: دولت در مباحث انتخاباتی هیچ گونه ورودی نخواهد داشت  و ما تا آخرین روز از عملکرد دولت دفاع می کنیم علی رقم اینکه هر گروه کوچکی که به خاطر مسائل خودشان هر روز هجمه هایی به دولت دارند و این هجمه ها روز به روز بیشتر خواهد شد.

رضایی گفت: اداره ای که رئیس آن پاسخگو نیست مشکل دارد و مدیران دستگاه های خدمات رسان و اعضای ستاد بحران باید در هر شرایطی آمادگی کامل اشته باشند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار