نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. دى 1395 - 8:25   |   کد مطلب: 21279
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان
راهدارخانه جدید در محور ملایر- آورزمان احداث می شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان دستور احداث راهدارخانه جدید در محور ملایر- آورزمان را صادر کرد و از راهداران خواست با تعصب و احساس مسئولیت کامل در امر راهداری زمستانی همچون گذشته در حفظ جان هموطنان کوشا باشند.

به گزارش ملایری ها به نقل از  ایسنا؛ در بازدید از راهدارخانه‌ها و جمع راهداران اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ملایر، مشکلات، موانع کاری و کمبود برخی امکانات از جمله ماشین‌آلات سبک و تجهیزات راهدارخانه‌های شهرستان را بررسی کرد.

وی به بیان اهمیت و حساسیت راهداری زمستانی پرداخت و اظهار کرد: تک تک راهداران باید با تعصب وظایف خطیر راهداری زمستانی را انجام دهند تا جان هموطنان حفظ شود.

رودباری با اشاره به مساعدت‌های صورت گرفته از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در امر حقوق نیروهای قراردادی، افزود: تا چند روز آینده حقوق این افراد تا ابتدای آذرماه تسویه خواهد شد و درباره حقوق و مزایای نیروهای مستخدم دولت نیز با مساعدت سازمان، در بودجه سال 96 اضافه کار و مأموریت این نیروها نیز بهبود خواهد یافت.

مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با ابرازخرسندی از انتزاع راهداری از اداره راه و شهرسازی و ادغام راهداران و بهره‌برداران از راه، تصریح کرد: این اتفاق موجب سهولت در امر خدمت‌رسانی به کاربران راه خواهد شد.

وی راهداری را افتخاری برای خدمت به هموطنان برشمرد و گفت: با وجود اینکه بیشترین بارش برف در شهرستان ملایر بوده اما خوشبختانه با تلاش راهدارخانه‌های این شهرستان مشکلی پیش نیامده است.

رودباری درباره تقویت گشت‌های راهداری به ویژه در مواقعی که بارش نداریم، دستوراتی را به راهداران داد و گشت با چراغ‌ها و گردون روشن را قوت قلب کاربران راه و موجب افزایش ایمنی راه دانست.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار