نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. دى 1395 - 8:18   |   کد مطلب: 21278
پاي بيمار كارتن‌خوابي كه بارها و بارها در فضاي مجازي و رسانه‌هاي همدان نسبت به وضعيت او اطلاع‎رساني شده بود، قطع شد.

به گزارش ملایری ها به نقل از فارس؛آذرماه بود که خبر بیمار کارتن‌خوابی که به علت نداشتن جا و مکان روزگار خود را در روبروی پلیس راه همدان - قزوین سپری می‌کرد و هر دو پای او دچار سرمازدگی شدید شده بود، در خبرگزاری فارس و فضای مجازی منتشر شد.

این بیمار همان موقع به بیمارستان بعثت منتقل شده بود و پزشکان معالج عنوان کرده بودند که باید پای او قطع شود تا عفونت به دیگر نقاط بدنش سرایت نکند؛ در این بین بیمار رضایت به قطع پایش نمی داد و کار به دادستانی نیز کشیده شد؛ در نهایت با تلاش‌های صورت گرفته از سوی مجموعه بیمارستان بعثت سرانجام خانواده این کارتن‌خواب پیدا شد؛ پزشکان سعی در جدا کردن بافت‌های مرده پای این فرد داشتند اما گویا تلاش‌ها نتیجه نداد و پای این بیمار قطع شد.

مدیر بیمارستان بعثت همدان در گفت‌وگو با فارس با تأیید این مطلب گفت: پای این بیمار از مچ پا به پایین قطع شد.

حمید کیانی با بیان اینکه هفته گذشته عمل جراحی بر روی پاهای بیمار صورت گرفت، گفت: بعد از عمل جراحی و بهبودی بیمار، او را تحویل بهزیستی دادیم.

وی با بیان اینکه این بیمار هنگامی که بهبودی کامل یافت باید به سراغ اعضای مصنوعی برود، افزود: پزشکان تمام تلاش خود را برای عدم قطع پای او به کار بستند اما چون عفونت خیلی شدید بود، تنها توانستیم با قطع پای این فرد مانع از سرایت عفونت به سایر قسمت‌های بدن شویم.

مدیر بیمارستان بعثت همدان با بیان اینکه قطع پا با رضایت خود او انجام شد، گفت: خانواده بیمار پیدا شد و کارها سریع‌تر پیش رفت، هرچند اگر خود او نیز اجازه عمل نمی‌داد با حکم دادستانی پایش را قطع می‌کردیم تا بتواند زنده بماند.

وی با بیان اینکه پس از عمل وضعیت بیمار خوب بود و چندین بار نیز به ملاقتش رفتم، گفت: آنچه در توان بود در حق این بیمار خرج کردیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار