نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. دى 1395 - 9:12   |   کد مطلب: 21230
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر گفت: در هفته فرهنگی بیش از 350 برنامه متنوع برگزارشده و از سی چهره فاخر فرهنگی شهرستان تجلیل می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ سعيد کتابي در حاشيه نشست هماهنگي برگزاري هفته فرهنگي شهرستان با اشاره به اجراي اين مراسم در روزهاي 18 لغايت 24 دی‌ماه، با دعوت  تمامي اقشار جهت شرکت در اين آيين اظهار داشت: برگزاري هرچه شکوهمندتر اين مراسم سبب شناسايي هرچه شهرستان می‌شود.

وی افزود: برگزاری هفته فرهنگی نيازمند همراهي و همکاري تمامي افراد، شخصیت‌ها و علاقه‌مندان به توسعه شهرستان، به‌ویژه فعالان عرصه رسانه است تا ملاير با تمامي قابلیت‌ها و توانمندی‌ها  شناسانده شود.

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار ملایر خواستار تشکيل کمپین‌های معرفي ملاير شد و افزود: همه شهروندان ما علاقه‌مند به توسعه و معرفي نيکوي توانایی‌ها و ویژگی‌های شهرستان هستند و مجموعه مديريت شهرستان بايد از اين علاقه‌مندی و دل‌بستگی نهايت بهره را ببرد.

وی از اجراي  350 برنامه و بيش از 10 برنامه شاخص در اين هفته خبر داد و افزود: شاخص‌ترین برنامه‌ها در هفته فرهنگي نيز تجليل از مفاخر برجسته فرهنگي شهرستان با حضور مسئولين و شخصیت‌های استاني و ملي خواهد بود.

کتابي افزود: اميدواريم حداقل سي چهره فاخر فرهنگي شهرستان در اين مراسم حضور يافته و بتوانيم علاوه بر گراميداشت اين عزيزان گامي مؤثر در راستاي ارائه الگوهاي مناسب به نسل جوان شهرستان برداريم.

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار