نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. دى 1395 - 23:19   |   کد مطلب: 21228
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بيان اينكه حمایت از سران فتنه از زبان هر کس باشد حکایت از فتنه‌ای جدید دارد، گفت: سران فتنه تا زمانی که ابراز ندامت و پشیمانی نکنند برای مردم و نظام مجرمند و حمایت از فتنه‌گران از زبان هر کس باشد حکایت از فتنه‌ای جدید دارد

به گزارش ملایری ها حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به حماسه 9 دی و افتخار حضور ملت ایران در دفاع از نظام و رهبری در این روز اظهار کرد: این حماسه یکی از روزهای پرافتخار در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: بعد از راه‌اندازی جریان فتنه توسط فتنه‌گران در تاسوعا و عاشورای 88 ملت ایران با حضور میلیونی خود در 9 دی ماه همان سال طومار فتنه‌گران را در هم پیچیدند که این حماسه بزرگ مردم در دفاع از نظام و ولایت باعی حیرت جهانیان شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی حماسه 9 دی ماه را حکایت از بصیرت بالای مردم ایران دانست و گفت: این حماسه رابطه عمیق مردم با ولایت را یک بار دیگر ثابت کرد.

وی با بیان اینکه مردم در این حماسه بزرگ یک بار دیگر انقلابی بودن و ولایی بودن خود را به اثبات رساندند، افزود: ملت ایران در این حماسه نشان دادند که اجازه نمی‌دهند خون شهدا و حقوق حقه ملت ایران  به دست مستکبرین و خائنان به ملت و نظام از بین برود.

آزادیخواه با اشاره به اینکه تا وقتی سران فتنه ابراز ندامت و پشیمانی نکنند، مجرم شناخته می‌شوند، یادآور شد: این افراد با راه‌اندازی جریان فتنه باعث کشته شدن عده‌ای از فرزندان انقلابی این کشور شدند و خسارت زیادی را وارد کردند.

وی حمایت از فتنه‌گران را تحت هر عنوان و با هر زبانی زبانی را حکایت از فتنه‌ای جدید دانست و گفت: مردم ، مسؤولان و سیستم قضایی کشور باید مواظب فتنه‌های زیر خاکستر باشند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آن دسته از افرادی که به دنبال کمرنگ جلوه دادن حماسه عظیم 9 دی هستند در واقع از این حماسه حضور آسیب دیده‌ و ضربه خورده‌اند.

وی افزود: این افراد حسابشان از مردم انقلابی جداست و در واقع باید گفت حامیان فتنه‌گران و مخالفان 9 دی اگر از جنس مسؤولان باشند، خائن به مردم بوده و در واقع نفوذی و مزدور دشمن هستند.

آزادیخواه حماسه 9 دی را برگرفته از عاشورای حسینی دانست و گفت: مردم همه ساله با تمام وجود این حماسه حضور را تکرار کرده و با ولایت تجدید پیمان می‌کنند.

وی با بیان اینکه فتنه 88 نقشه نیمه‌تمام دشمن برای براندازی نظام بود خاطرنشان کرد: هدف عاملان این فتنه باز کردن مسیر مستکبرین برای ورود و سلطه آنها به ملت ایران بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایادی استکبار در خارج کشور که تعداد آنها هم کم نیست به دنبال احیای نقشه نیمه‌تمام خود هستند یادآور شد: باید مراقب بود تا با بصیرت بیشتر، استقلال و آزادی کشور و مردم را در اختیار افراد سلطه‌گر و فتنه‌جو قرار ندهیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما