نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. دى 1395 - 23:17   |   کد مطلب: 21227
مدیر کمیته امداد امام خميني ملایر از پرداخت 200 مورد وام اشتغالزایی به مددجویان زیر پوشش این نهاد در 9 ماهه امسال خبر داد.

به گزارش ملایری ها علی کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به خدمات کمیته امداد ملایر در بخش‌های مختلف اظهار داشت: این خدمات در راستای توانمندسازی خانواده‌ها و حمایت از آنها با کمک خیرین و نیکوکاران توسط این نهاد صورت می‌گیرد.

وی از پرداخت 200 مورد وام اشتغالزایی به مددجویان در 9 ماهه امسال توسط کمیته امداد ملایر خبر داد و گفت: این وام‌ها از محل اعتبارات کمیته امداد و قرض‌الحسنه بانک‌ها به این افراد پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد ملایر میزان وام‌های پرداختی را 19 میلیارد و 945 میلیون ریال برشمرد و افزود: این وام‌ها در بخش‌های مختلف خدماتی، صنعتی، کشاورزی، دامپروری و.. به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تعداد 8 هزار و 179 مورد نظارت و بازدید از طرح‌های مذکور انجام شده که هدف از این بازدیدها حسن انجام فعالیت در طرح‌ها بوده است، در ادامه از انجام 745 مورد آموزش کوتاه مدت (پایدارسازی و توسعه) به مددجویان زیر پوشش این نهاد در 9 ماهه امسال خبر داد و افزود: این آموزش‌ها در زمینه کشاورزی، دامپروری، صنعتی و خدمات بوده است.

کولیوند تعداد آموزش‌های بلندمدت را نیز 398 مورد برشمرد و گفت: این آموزش‌ها با تعامل و همکاری فنی و حرفه‌ای و آموزشگاه‌های آزاد زیر نظر فنی و حرفه‌ای برگزار شده است.

وی در ادامه از بافت 117 تخته فرش به متراژ 330 متر توسط مددجویان زیر پوشش کمیته امداد ملایر در 9 ماهه امسال خبر داد و تصریح کرد: مبلغ فروش این تعداد فرش 2 میلیارد و 97 میلیون ریال بوده که توسط کمیته امداد به فروش و به سبد خانوارهای بافنده زیر پوشش واریز شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان رزن خاطرنشان کرد: کمیته امداد ملایر مواد اولیه بافت فرش را در اختیار بافندگان قرار می‌دهد که بعد از بافته شدن فرش با تحویل آن به کمیته امداد، فرش‌ها در بازار به فروش رسیده و مبلغ آن به حساب خانوارها واریز می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما