نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. دى 1395 - 10:00   |   کد مطلب: 21197
امام جمعه ملایر گفت: در سال 88 بعضی از داخل به دشمنان گرا داده و سبب تشدید تحریم ها شدند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر برقراری در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به مهمترین دلایل ماندگاری حماسه 9 دی اظهار داشت: در سال 88 عده ای با ریختن آب در آسیاب دشمن و بر اساس چراغ سبزهای دشمنان فتنه را در کشور اجرا کردند.

وی افزود: این افراد با شعارهای دیکته شده تا جایی پیش رفته که اصل نظام را مورد هدف قرار داده و با سر دادن شعارهایی همچون نه غزه نه لبنان  و دیگر شعارها خود را سرمایه دشمن در کشور کردند.

امام جمعه ملایر گفت: یک انسان چقدر باید ذلیل باشد که خود را سرمایه دشمنان کند و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرد.

وی گفت: امروز ما هر پست و مقامی در کشور داریم مدیون حماسه 9 دی و انقلاب و شهدا است و پایبندی ما به اصول نظام آخرین دین ما به این حماسه است.

حجت الاسلام برقراری گفت: اگر نبود حضور در صحنه مردم در حماسه 9 دی امروز داعش جنایت هایی همچون جنایت‌های  در عراق و سوریه  درخیابان‌های ایران انجام می داد.

وی با اشاره به عدم موضع گیری برخی نسبت به فتنه سال 88 بیان کرد: روز 9 دی روز شناخت انقلابی از غیر انقلابی است و باید همه موضع خود را شفاف بیان کنند.

امام جمعه ملایر گفت: بعضی به جریان فتنه در سال پر و بال داده و این با انقلابی گری سازگاری ندارد و باید سفت و محکم در رکاب ولایت فقیه ایستادگی کرد.

وی گفت: در جریان فتنه سال 88 بسیاری از مواقع خود رهبری وارد شده  مواضع را اعلام  کردند  و ما باید همواره پشتیبان ولی فقیه باشیم.

حجت الاسلام برقراری گفت: دشمن در سال 88 انتخابات را بهانه قرار داد در حالی که اصل نظام هدف بود و باید در این گونه مواقع بسیار مراقب باشیم که همراه با دشمن نشویم.

وی گفت: حضور چشمگیر مردم در صحنه های مختلف انقلاب همواره رمز بقای انقلاب بوده است و باید یکبار دیگر در نهم دی ماه با حضوری چشمگیر به دشمنان ثابت کنیم که ملت ایران همراه پشتیبان نظام هستند.

امام جمعه ملایر با اشاره به نقش فتنه گران در تشدید تحریم ها بیان کرد: در آن سال بعضی از داخل به دشمنان گرا داده و سبب تشدید تحریم‌ها شدند.

وی افزود: نظم جمهوری اسلامی به همه تعلق داشته و محور وحدت در کشور ولایت فقیه است و همواره باید بصیرت وجود داشته باشد و شرط بصیرت همراهی با ولایت است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار