نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. دى 1395 - 14:32   |   کد مطلب: 21180
امام‌جمعه ملایر گفت: روز نهم دی روز تشخیص انقلابی از ضدانقلابی بوده و روز آزمودن است و این روز باید کارهای انجام‌شده برای انقلاب ارائه شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر در مسجد جامع ملایر با اشاره به فرارسیدن نهم دی‌ماه روز بصیرت و وحدت اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همواره درصحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضورداشته و در روز 9 دی سال 88 بساط فتنه را از کشور جمع کردند.

وی افزود: روز نهم دی روز بصیرت،تبلور ایمان و روز تجلی وحدت جامعه ایران اسلامی است  که مردم در این روز با وحدت حول محور  ولایت نقشه‌های منافقین را نقش بر آب کردند.

امام‌جمعه ملایر گفت: دشمنان در سال 88 انتخابات را بهانه قرار داده و یک جنگ گرم و مخملی را علیه نظام به راه انداختند درحالی‌که اختلاف روی در آن انتخابات بیش از 13 میلیون بود.

وی تقلب را رمز آشوب منافقان در سال 88 عنوان کرد و گفت: منافقان و فتنه گران در سال 88 بیش از هشت ماه کشور را ملتهب کرده و دشمنان را و  مقابل ایران اسلامی حضور کردند.

حجت‌الاسلام برقراری با اشاره به مهم‌ترین اقدامات در سال 88 بیان کرد: پاره کرده عکس امام خمینی(ره)، ذهن کجی به‌روز قدس، آتش زدن یک مسجد و پایگاه مقاومت و بی‌حرمتی به تاسوعا و عاشورای امام حسین(ع) از مهم‌ترین اقدامات در سال 88 علیه نظام اسلامی بود.

وی گفت: پس از بی‌حرمتی به عاشورای امام حسین(ع) صبر مردم به پایان رسیده و مردم بساط فتنه را در 9 دی جمع کردند.

امام‌جمعه ملایر گفت: در سال 88 اصل نظام و ولایت‌فقیه هدف قرار داده‌شده بود و تقلب در انتخابات بهانه‌ای بیش نبود و مردم در روز 9 دی با بصیرت بار دیگر از انقلاب محافظت کردند.

وی گفت: روز نهم دی روز تشخیص انقلابی از ضدانقلابی بوده و روز آزمودن است و این روز باید کارهای انجام‌شده برای انقلاب ارائه شود.

حجت‌الاسلام برقراری با اشاره به برگزاری همایش حقوق ملت و مطرح‌شدن حقوق شهروندی بیان کرد:بها دادن به حقوق شهروندی بیسار کار قابل‌تقدیری بوده است.

وی گفت: حقوق شهروندی رسیدگی به حقوق‌های نجومی است، حقوق شهروندی توجه به اشتغال بوده و باید دولتمردان در این زمینه فعالیت‌های خود را بیشتر کنند.

امام‌جمعه ملایر با اشاره به سالروز ورود کریمه اهل‌بیت به قم بیان کرد:امروز به برکت وجود کریمه اهل‌بیت قم مرکز علوم اسلامی و علوم آل نبوی شده است.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز عملیات کربلای چهار بیان کرد: در این عملیات بسیاری از رزمندگان به شهادت رسیده بسیاری از غواصان به اسارت درآمدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین برقراری بیان کرد: این غواصان با دست بسته و زنده به خاک سپرده شدند تا در مقابل دشمن تسلیم  نشوند و ایستادگی و مقاومت بزرگ‌ترین درس شهدای غواص است.

وی با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت مسیح(ع) بیان کرد: امروز عده‌ای سخنان بسیاری از جانب این پیامبر خدا بیان کرده که اصلاً حقیقت ندارد.

امام‌جمعه ملایر افزود: مسیحی واقعی نه ظلم را پذیرفته نه به کسی ظلم می‌کند چراکه تمامی پیامبران از جانب خدا آمده و در مقابل ظالمان ایستادگی می‌کرده‌اند.

وی با اشاره به سالروز تأسیس حفاظت اطلاعات سپاه بیان کرد: امروز امنیت کشور مدیون جان‌فشانی‌های نیروی‌های نظامی و انتظامی کشور بوده و از زمانی که امنیت پروازها به سپاه داده شد آسمان و زمین ایران اسلامی در امنیت کامل قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما