نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. دى 1395 - 14:08   |   کد مطلب: 21176
مسئول کارگروه علمی و پژوهشی سپاه ناحیه ملایر خبر داد
کسب رتبه نخست کارگروه علمی ملایر در جشنواره مالک اشتر استان همدان
مسئول کارگروه علمی و پژوهشی سپاه ناحیه ملایر گفت: کارگروه علمی و پژوهشی سپاه ناحیه ملایر در ششمین جشنواره مالک اشتر استانی رتبه اول را بین کارگروه‌های استان همدان کسب کرد.
به گزارش ملایری ها حمیدرضا آقابیگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: کارگروه علمی و پژوهشی بسیج شهرستان ملایر از اواخر دی ماه 93 شروع به فعالیت کرد و ما سعی کردیم تمام ظرفیت‌های علمی شهرستان ملایر را از جمله سپاه ناحیه ملایر، دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، صنعت معدن و تجارت،فنی و حرفه ای و فرمانداری ویژه شهرستان ملایر با تمام توان خودش که در مباحث علمی و پژوهشی دخیل بودند، شناسایی کنیم و از آنها کمک بگیریم.

وی با بیان اینکه کار بسیار دشواری بود متقاعد کردن دوستان برای اینکه کاری که انجام می دهیم در بسیج موازی کاری نیست و ما برای تکمیل و کمک دادن به برنامه‌های خود آنان در مباحث علمی وارد میدان شدیم، افزود: خوشبختانه در این زمینه کمک کرده و جذب شدند.

مسئول کارگروه علمی و پژوهشی سپاه ناحیه ملایر با تقدیر از روسای دانشگاه‌ها و اساتید و نمایندگان مردم در مجلس گفت: تمام دانه‌های ارزشمند علمی شهرستان ملایر و حتی بخش خصوصی و همه را دعوت کردیم و بسیج همانند نخ تسبیح توانست این دانه‌ها و اعضای ارزشمند را دور هم جمع کند تا دست در دست هم برای رفع مشکلات شهرستان حرکت کرده و از نخبگان حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: با همت یکدیگر توانستیم بستری آماده کنیم که از فضای شهرستان به بهترین نحو برای کمک به جوانان و انگیزه بخشی به آنان کمک بگیریم.

آقابیگی با بیان اینکه سال 94 اوج شکوفایی این همکاری به صورت بسیجی‌وار در شهرستان تبلور داشت، گفت: ما توانستیم در ششمین جشنواره مالک اشتر استانی رتبه اول را بین کارگروه‌های استان همدان کسب کنیم که این لطف خدا و همت همه مسئولین شهرستان بود که همانند اوایل انقلاب همه باهم یک دل و متحد شدیم تا مشکل را ریشه‌کن کنیم و امروز نیز این امر را در مباحث علمی و پژوهشی دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما