نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. دى 1395 - 14:00   |   کد مطلب: 21175
انتخابات اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان ملایر در مجمع عمومی روابط عمومی برگزار شد

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی در مجمع عمومی روابط عمومی‌های شهرستان ملایر با اشاره به نقش و جایگاه پست روابط عمومی در ادارات اظهار داشت: روابط عمومی‌های بازوان توانمند و بهترین مشاوران برای مدیران ادارات هستند.

وی افزود: تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ادارات شهرستان سبب به‌کارگیری از ظرفیت‌های افراد حاضر در این پست شده و با استفاده از تجربیات این مدیران دستاوردهای ادارات مفیدتر است.

فرماندار ملایر با اشاره به تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان ملایر در سال‌های گذشته بیان کرد: استفاده از تجربیات گذشته این شورا می‌تواند بسیار مفید باشد.

وی گفت: مدیران روابط عمومی با توجه به اشرافیت به حوزه فعالیت مدیران اداره‌ها و توانایی شناسایی خلاءهای موجود را داشته و با مشورت و تدبیر با مدیران می‌توانند نقشی به سزا در رفع این مشکلات داشته باشند.

رضایی بیان کرد: درگذشته  از روابط عمومی‌ها فقط برای هماهنگی برنامه‌های و نصب پلاکارد استفاده می‌شد اما در سال‌های اخیر و  با توجه به توسعه فعالیت روابط عمومی‌ها این بخش به یکی از اصلی‌ترین بخش‌های هر اداره مبدل شده است.

وی  مهندسی افکار عمومی را از مهم‌ترین اقدامات روابط عمومی‌ها عنوان کرد و گفت: بعضی از مدیران به جایگاه روابط عمویم واقف نبوده و این وظیفه مدیران روابط عمومی است که این جایگاه را تبیین کنند.

فرماندار ملایر با اشاره به انتشار منشور حقوق شهروندی توسط رئیس‌جمهور بیان کرد: این منشور یکی از اعتقادات و شعارهای دولت بوده که رئیس‌جمهور به‌عنوان یک حقوقدان آن را مطرح کرد.

وی گفت:  اگرچه بندهای منشور حقوق شهروندی همه در قانون اساسی قبلاً دیده‌شده اما در کشور آن‌چنان‌که شایسته است قانون در تمامی امور حاکم نیست.

رضایی بیان کرد: این منشور در ماه‌های اول دولت مطرح شد و پس از ابلاغ همه اداره‌ها مسئولیت داشته که بخش‌های مربوط به خود را عمل کنند.

گفتنی است در این جلسه ده تن از مدیران روابط عمومی شهرستان ملایر برای حضور در شورای هماهنگی روابط عمومی ثبت‌نام کرده که در پایان و پس از برگزاری انتخابات هفت نفر اصلی این شورا به شرح زیر انتخاب شدند.

1. زهرا برخورداری با 33 رأی

2. مجتبی شیراوند با 31 رأی

3. محمدرضا قزوینی با 32 رأی

4. مهران ترکمانی با 29 رأی

4. فریبا کامرانی با 29 رأی

6. احمد فضلی با 17 رأی

7. مهرشاد زندی با 15 رأی

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما