نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. آذر 1395 - 8:54   |   کد مطلب: 21148
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای پیگیری‌های انجام‌شده برای رفع مشکلات مناطق حاشیه‌نشین ملایر دستور تحویل شش هزار تن قیر به شهرداری ملایر برای آسفالت محلات حاشیه‌نشین شهر به استان داده‌شده است.

محمد کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره  به دیدار نماینده‌های مردم ملایر با وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: دو نماینده مردم ملایر در دیدار با وزیر راه و شهرسازی ملاقاتی داشته و عمده بحث‌ها در این ملاقات تأمین اعتبار برای تکمیل چهار خطه شدن جاده ملایر به بروجرد بود.

وی افزود: جاده مایر به بروجرد یکی از جاده‌های حادثه‌خیز بوده که ج مسیر عبوری زائرین کربلای معلا و زائرین عراقی به مشهد است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جاده حادثه‌های فراوانی رخ‌داده است و بارها اتوبوس‌های عراقی در آن دچار حادثه شده‌اند به همین منظور اجرای این طرح از اولویت‌های شهرستان است.

 وی با اشاره به تصویب هفتاد میلیارد ریال برای این پروژه در سفر معاون رئیس‌جمهور به ملایر بیان کرد: در این دیدار وزیر راه دستور پرداخت اعتبار برای این پروژه را دادند.

کاظمی با اشاره به دستور پرداخت طلب پیمانکار این پروژه بیان کرد: در هفت کیلومتر از جاده ملایر به بروجرد برای چهار بانده شدن هیچ اقدامی نشده است که در این دیدار وزیر راه دستور پیگیری و پرداخت اعتبار این هفت کیلومتر را نیز دادند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جاده ملایر به تویسرکان نیز بیان کرد: این پروژه نیز دارای چندین معارض در روستای حسین‌آباد شاملو بوده که یک میلیارد برای تملک زمین‌های معرض موردنیاز است که در دیدار با وزیر دستور پرداخت این‌یک میلیارد نیز صادر شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی جاده ملایر با نهاوند را یکی دیگر جاده‌های حادثه‌خیز شهرستان عنوان کرد و گفت: با حضور معاون رئیس‌جمهور در ملایر وی دستور یک گزار ویژه از این جاده را داده تا مشکلات این جاده نیز برطرف شود.

وی با اشاره به وضعیت روشنایی نقاط حادثه‌خیز جاده‌های ملایر بیان کرد: یکی دیگر از پیگیری‌های دو نماینده ملایر درباره روشنایی نقاط حادثه‌خیز جاده‌های شهرستان بوده که در این رابطه نیز دستوراتی از وزیر گرفته شد.

کاظمی با اشاره به تأمین قیر برای آسفالت مناطق حاشیه‌نشین ملایر بیان  کرد: در راستای پیگیری‌های انجام‌شده برای رفع مشکلات مناطق حاشیه‌نشین ملایر دستور تحویل شش هزار تن قیر به شهرداری ملایر برای آسفالت محلات حاشیه‌نشین شهر به استان داده‌شده است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار