نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. آذر 1395 - 23:14   |   کد مطلب: 21117
نماینده مردم ملایر خبر داد؛
بازگشایی کارخانه فولاد ملایر در بهمن‌ماه
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز اول کارخانه فولاد ملایر در دهه فجر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمد کاظمی در مراسم جشن میلاد حضرت محمد(ص) در سالن اداره کار با تشریح عملکرد خود   مدت نمایندگی اظهار داشت: اقداماتی که ما در طی این مدت انجام داده با پشتیبانی‌ها شما مردم و همراهان عزیز بوده است.

وی با انتقاد از نبود جشن  در روز ولادت پیامبر(ص) در شهر بیان کرد: دین ما همان‌گونه که برای برگزاری باشکوه عزاداری‌ها تأکید کرده بر برپایی شادی در ایام ولادت ائمه و پیامبر تأکید دارد و دین ما دین شادی و نشاط است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  گفت:در زیر گنبد خضرای آسمان شخصیتی بزرگ تراز پیامبر نداشته و پیامبر ما در بین پیامبران از همه برتر بوده و این برای ما مسلمانان افتخاری بوده که  حضرت محمد از همه پیامبران برتر و والاتر است.

وی گفت: حضرت موسی از خداوند طلب کرده که سینه مرا فراغ بده اما قرآن در مورد پیامبر گفته که ما سینه او را فراخ کرده‌ایم.

نماینده ملایر گفت: تمامی انبیاء که به پیامبری مبعوث شدند مردم زمانشان آنان را  مسخره شده و آن‌ها را کذاب می‌خواندند و خدا در قرآن به این پیامبران گفته که به مردم بگویید که ما کذاب نبوده اما خدا در قرآن درباره حضرت محمد(ص)می‌فرماید پیامبری که ما مبعوث کرده مجنون نیست.

وی افزود: خداوند به پیامبر اسلام(ص) می‌فرماید که به خاطر چهار ویژگی یقین، حسن خلق ،سخاوت و رحمت با خلق تو را پیامبر برتر قرار داده‌ایم.

کاظمی گفت: در مطبوعات و رسانه‌ها به‌عنوان نماینده ملایر در حال اظهارنظر بوده و در همه مسائل کشور یک یا دو مقاله از من به‌عنوان نماینده ملایر چاپ شود.

وی گفت: هر نماینده در طول دوره حداکثر سه بار می‌تواند سخنران پیش از دستور باشد و نطق‌های اضطراری هم می‌تواند بگیرد و در این مدت ن پنج نطق میان دستور اضطراری داشته‌ام.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: ما از ابتدای دوره با همراهی و همکاری آقای آزادی‌خواه بنا را بر همراهی  و وحدت گذاشته و تاکنون هیچ خدشه‌ای به این وحدت و همراهی  وارد نشده است.

وی افزود: رویکرد ما در این دوره با همراهی دیگر نماینده ملایر خدمت به مردم بوده و بیشتر کارها را با همراهی هم انجام داده و قدم‌های مثبتی برای شهرستان برداشته‌شده است.

وی با مقایسه وضعیت کور در مجلس ششم و اکنون بیان کرد: وضعیت اکنون با توجه به دوره ششم مجلس مناسب نبوده و وضعیت عمرانی و کارهای با قابل‌مقایسه نیست.

کاظمی افزود: مهم‌ترین دلایل این عدم پیشرفت تحریم‌های 12 ساله و دو دوره دولت با درآمدهای نجومی و بی‌حاصل بوده و با آن درآمد عظیم بسیاری از زیربناها را می‌توانستیم بسازیم اما همه کارشناسان معتقدند در آن هشت سال نتوانستیم قدم‌های برای توسعه برداریم.

وی گفت: آقای روحانی وضعیت نامناسبی کشور را در دست گرفت و امروز مردم ما دچار شکلات شدید اقتصادی هستند و دولت در بحث تورم موفقیت خوبی داشته اما در بحث رکود و افزایش تولید  راه‌اندازی کارخانه‌ها موفق نبوده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: ملایر در بحث بهداشت و درمان موفقیت‌های خوبی داشته و در دیدار با وزیر بهداشت و درمان تجهیزات خوبی ازجمله 18 تخت 800 میلیونی تحویل گرفتیم .

وی افزود: درراه و شهرسازی پیگیری‌های خوبی برای پروژه‌های  ملایر به بروجرد، ملایر به تویسرکان و ملایر به نهاوند انجام‌شده و اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در بحث آب و فاضلاب گفت: در بخش صنعت نیز اگر بانک‌ها خواب جدید برای کارخانه فولاد نبینند فاز اول کارخانه فولاد در دهه فجر راه‌اندازی می‌شود.

کاظمی با اشاره به دیدارهای با مسئولین مختلف کشور بیان کرد: در این دیدارها امتیازات خوبی برای شهرستان گرفته‌شده است.

وی با اشاره به حضور معاون رئیس‌جمهور در ملایر بیان کرد: در دیدار آقای نوبخت نیز با توجه به وضعیت بد دولت 170 میلیارد به راه‌آهن غرب کشور اختصاص دارند که تا اوایل سال آینده پروژه راه‌آهن ملایر به کرمانشاه  افتتاح‌شده و برای توسعه شهر و منطقه بسیار مفید است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: در این دیدار هفت میلیارد تومان برای تکمیل پروژه جاده ملایر به بروجرد، چهار میلیارد برای کتابخانه دانشگاه ملایر دو میلیارد برای پژوهشکده تحقیقات انگور دریافت کردیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار