نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. آذر 1395 - 15:10   |   کد مطلب: 21112
امام‌جمعه ملایر گفت: وحدت و مقاومت زمینه‌ساز تمام پیروزی‌های مسلمین در عرصه‌های جهانی بوده و پیروزی در حلب کمر مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و آل سعود را در هم شکست.

به گزارش  ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر  با اشاره به پیروزی و بازپس‌گیری حلب از دست تروریست‌های تکفیری اظهار داشت:  مقاومت سبب پیروزی در حلب شده و هرکجا که مسلمانان با مقاومت پیش رفتند با پیروزی همراه شدند.

وی مقاومت را دلیل اصلی اقتدار  امروز ایران در دنیا دانست و بیان کرد: ایران اسلامی به‌واسطه تمام مقاومت‌هایی که در طی سال‌های پس از انقلاب در برابر مستکبرین داشته امروز در اوج قدرت قرار دارد.

امام‌جمعه ملایر وحدت را یکی دیگر از دلایل پیروزی در حلب دانست و بیان کرد: وحدت زمینه‌ساز تمام پیروزی‌های مسلمین در عرصه‌های جهانی بوده و پیروزی در حلب کمر مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و آل سعود را در هم شکست.

وی با تبریک فرارسیدن میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع) بیان کرد: اخلاق و سیره نبوی بهترین سیره برای تمام مسلمین بوده و ما باید از سیره زندگی پیامبر و ائمه پیروی کنیم.

حجت‌الاسلام برقراری با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در اجرای برجام  و اقدامات ایران بیان کرد: دستور رئیس‌جمهور برای  مطالعه و بررسی ساخت پیشران حمل‌ونقل هسته‌ای و غنی‌سازی بالا برای به دست آوردن سوخت پیشران هسته‌ای بسیار قابل‌تقدیر بوده که در مقابل بدعهدی‌های آمریکا صورت گرفته است.

وی گفت: امروز همه دنیا می‌دانند که آمریکا مقصر اصلی در نقص برجام بوده و برجام بار دیگر به ما اثبات کرد که آمریکا هیچ‌گاه قابل‌اعتماد نبوده و به عهد و پیمان خود پایبند نیست.

امام‌جمعه ملایر با اشاره به فرارسیدن روز وحدت حوزه و دانشگاه و سالروز شهادت دکتر مفتح بیان کرد: شهید مفتح نماد وحدت حوزه و دانشگاه بوده و امروز وحدت این دو امری ضروری بوده و دشمن به دنبال جدایی این دو نهاد فرهنگی است.

وی گفت: باید بین دو نهاد حوزه و دانشگاه در حوزه سیاسی و فرهنگی وحدتی جدایی‌ناپذیر ایجادشده تا دشمنان نتواند به مقاصد شوم خود مبنی بر جدایی این دو نهاد برسند.

حجت‌الاسلام برقراری با اشاره به فر فرارسیدن روز ایمنی حمل‌ونقل کشور بیان کرد: مسئولان شکور باید هر چه بیشتر به بحث ایمنی جاده‌ها توجه کرده و وجدان کاری داشته باشند چراکه ایمنی یکی از دغدغه‌های مهم در جامعه است.

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار