نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. آذر 1395 - 0:10   |   کد مطلب: 21110
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: ما مسئولین نتوانسته ایم آن چنان که شایسته است به این مطالبه به حق جوانان پاسخ دهیم و عدم اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی مایه شرمساری ماست

به گزارش ملایری ها؛ محمد کاظمی در جشن دانش‌آموختگي جمعی از دانشجويان دانشگاه پيام نور مركز ملاير با اشاره به توسعه مراکز آموزش عالی در سال های پس از انقلاب اظهار داشت: ما مسئولین نتوانسته ایم آن چنان که شایسته است به این مطالبه به حق جوانان پاسخ دهیم.

وی گلایه از عدم توازن بین قشر فارغ التحصیلان دانشگاهی و نیاز بازار کار بیان کرد:  دغدغه اشتغال اولویت اصلی جوانان بوده که نیازمند توجه همه دستگاه ها و همیاری و همدلی همگانی است.

نماینده مردم ملایر در ادوار ششم و دهم مجلس شورای اسلامی رویکرد دولت تدبیر در توجه به تولید و اشتغال پایدار را ارزشمند توصیف کرده و بیان کرد: امید است با تلاشهای صورت گرفته رونق اشتغال و کسب و کار نیز در ملایر احساس شود.
کاظمی فردای کشور را متعلق به دانشجویان و جوانان امروز دانست و تلاش و اراده ایشان را سرمایه بی نظیر کشور قلمداد کرد.
عضو ارشد فراکسیون امید مجلس تغییر محل استقرار دانشگاه پیام نور ملایر از خارج شهر به منطقه ای مناسب را از ثمرات تلاش های انجام گرفته در دور ششم مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و حمایت از مراکز آموزش عالی و دانشجویان را وظیفه خویش دانست.

 در این آیین از مقام شهيد حيدر ابراهيم‌خاني اولين شهيد مدافع حرم ملایر كه از دانشجويان دانشگاه پيام نور مرکز ملایر بوده است با حضور خانواده وی تجليل شد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار