نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. آذر 1395 - 13:51   |   کد مطلب: 21081
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مسئولین ما باید هر چه بیشتر حسن خلق محمدی را سرلوحه کار خود قرار داده و تا می توانند در برخورد با مردم مهربان بوده و در رفع نیازهای مردم تلاش کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی بیات در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها  با گرامی داشت آغازهفته وحدت اظهار داشت: هفته وحدت فرصتی برای اتحاد و یکارچگی تمامی مسلمانان در مقابل دشمنان است.

وی افزود: دشمانان اسلام همواره به دنبال ایجاد تفرقه در بین مسمانان با استفاده از روش های مختلف بوده و مسلمانان باید با آگاهی از اقداماتی که آب ر آسیاب دشمنان ریخته خودداری کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر گفت: امروز استکبار جهانی با حمایت از داعش و النصره سعی داشته که اسلام را دینی پر از  خشونت به دنیا معرفی کند.

وی افزود: رفتارهای غیرانسانی داعش و امثال آن هیچ ارتباطی با اسلام ناب محمدی نداشته چرا که اسلام برترین دین بوده و پیامبر آن اشرف مخلوقات قرار دارد.

حجت الاسلام بیات گفت: با کمی تحقیق در رفتار پیامبر با مردم و حتی دشمنان دریافته که چنین رفتارهای خشونت باری که مدعیان اسلام یعنی داعش و امثال آن با مردم عراق و سوریه و یمن داشته در سنت پیامبر هیج جایی ندارد.

وی گفت: اسلام ناب محمدی دین برابری و برادری بوده و پیامبر اکرم(ص) همانگونه که قران کریم فرموده است بهترین اسوه برای همه است.

وی گفت: خداوند در پیامی از طرف جبزئیل به پیامبر اعظم(ص) بیان کردند که ای پیامبر ما تو را به خاطر چهار خصلت حسن خلق، مهربانی با مردم، سخاوت و یقین اشرف مخلوقات قرار دادیم.

حجت الاسلام بیات افزود: همه مسلمانان و پیروان واقعی پیامبر باید از این چهار خصلت اسوه گرفته و خلق محمدی را در خود پرورش دهند.

وی مهربای و حسن خلق پیامبر بهترین اسوه برای مسئولین دانست و بیان کرد: مسئولین ما باید هر چه بیشتر حسن خلق محمدی را سرلوحه کار خود قرار داده و تا می توانند در برخورد با مردم مهربان بوده و در رفع نیازهای مردم تلاش کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر عنوان کرد: این چهار خصلت که پیامبر(ص) را اشرف مخلوقات قرار داده بهترین سرلوحه برای هر انسان آزاده و مسلمانی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار