فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

22. آذر 1395 - 11:51   |   کد مطلب: 21080
گفت‌وگو ملایری‌ها با نماینده تئاتر ملایر در بیست و سومین جشنواره تئاتر همدان؛
نمایش"سورپرایز" دو نوبت در جشنواره اجرا می شود/ جشنواره تئاتر همدان باعث رشد کیفیت نمایش‌های تولیدی استان شده است
سرپرست گروه نمایشی سپید و سیاه گفت: نمایش "سورپرایز" در دو نوبت در بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاترکودک و نوجوان همدان و در تاریخ های 22 و 24 آذر ماه در محوطه مجتمع آوینی همدان به اجرا درآمده و مورد داوری قرار می گیرد.

مهدی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به اجرای نمایش "سورپرایز" در بیست و سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان اظهار داشت: این نمایش به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی بوده که برای جشنواره بیست و سوم تئاتر کودک و نوجوان در بخش خیابانی پذیرفته شده است.

وی  گفت: نمایش "سورپرایز" در دو نوبت در جشنواره و در تاریخ های 22 و 24 آذر ماه در محوطه مجتمع آوینی همدان به اجرا درآمده و مورد داوری قرار می گیرد.

سرپرست گروه نمایشی سپید و سیاه با اشاره به عوامل اجرای نمایش سورپرایز بیان کرد: نرگس خاک کار، میلاد زنگنه، سعید حسین پور، مهدی حبیبی و علی حسینی بازیگران این نمایش هستند.

وی افزود: آرمان اکبری و میلاد جعفرپور کار موسیقی این نمایش را انجام داده و سجاد عبدلی و زهرا نوبخت هم کار بازی سازی این اثر را انجام داده اند.

حبیبی با اشاره به داستان این نمایش بیان کرد: این نمایش داستان برادر و خواهر دوقلویی بوده که از زندگی یکنواخت  گله و شکایت داشته و به دنبال تجربیات جدید می روند.

وی تاثیر جشنواره تئاترکودک و نوجوان همدان را در آثار تولیدی همدان بسیار موثر دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه این حشنواره چندین سال است به صورت تخصصی در حوزه کودک و نوجوان در همدان برگزار می شود باعث رشد کیفیت نمایش‌های تولیدی همدان شده است.

سرپرست گروه نمایشی سپید و سیاه افزود: این جشنواره علابر اثر گذاری بر کیفیت آثار تولیدی در استان باعث شده تعداد نمایش های تولیدی در حوزه کودک و نوجوان در همدان و ملایر افزایش یابد.

وی با تاکید بر توجه هر چه بیشتر بر آثار تولیدی در حوزه کودک و نوجوان بیان کرد: حوزه نمایش کودک نوجوان نیازمند توجه هر چه بیشتر بوده و آنگونه که باید و شاید به این مسئله پرداخته نشده است.

حبیبی گفت: با توجه به اینکه کودکان و نوجوانان بیشتر به سمت سریال های پر مخاطب روی می آورند نیاز است که در تغذیه فرهنگی و سبد فرهنگی برای این قشرتوجه و نگاه ویژه ای شود.

وی گفت: آثار تولیدی در این حوزه باید به گونه ای بوده که کودکان و نوجوانان به این تئاتر علاقمند شده و این مسئله نیارمند توجه هر چه بیشتر حوزه هنری است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار